بازدید 3931
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی خبر داد:

گوشت وارداتی استرالیا به ایران می‌آید

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در روزهای آینده تسهیلات جدیدی به وارد کنندگان گوشت قرمز پرداخت می‌شود تا شب عید کمبود گوشت در بازار احساس نشود.
کد خبر: ۶۶۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 07 February 2017
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در روزهای آینده تسهیلات جدیدی به وارد کنندگان گوشت قرمز پرداخت می‌شود تا شب عید کمبود گوشت در بازار احساس نشود.

علی اصغر ملکی در گفت و گو با اقتصادآنلاین گفت: در بازار گوشت قرمز اتفاق تازه ای هنوز شکل نگرفته است و برنامه ریزی های صورت گرفته برای جلوگیری از افزایش قیمت در شب عید است.

وی افزود: بر اساس آخرین تصمیمی که در جلسه ستاد تنظیم بازار اتخاذ شد، مقرر گردید تسهیلاتی برای وارد کنندگان گوشت گوسفندی در نظر گرفته شود تا این افراد بتوانند از کشور استرالیا و برخی کشورهای آسیای میانه گوشت گوسفندی به مقدار لازم وارد کنند.

همچنین ملکی یادآور شد: قبل از این تصمیم هم مقرر شده بود تعرفه واردات گوشت قرمز گوسفندی کاهش یابد، که بر اساس همین تصمیم اخیر ستاد بازار با واردات گوشت از کشورهای یاد شده کاهش تعرفه هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه ارز مورد نیاز واردات این گوشت ها با نرخ مبادله ای محاسبه می شود، تاکید کرد: تمام تدابیر صورت گرفته برای تامین گوشت گوسفندی به این شکل است که ایام نوروز امسال گوشت گوسفندی با قیمت مناسب در سفره مردم قرار گیرد. همچنین عملکرد کلیه وارد کنندگان در تمام مراحل واردات گوشت گوسفندی مورد نظارت قرار می گیرد و این گوشت ها فقط با نرخ مصوب به بازار عرضه خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار