بازدید 4995

خواستگار مزاحم به دام فتا افتاد

خواستگاری که در طول ۱۲ سال در فضای مجازی برای خانمی ایجاد مزاحمت کرده بود، با تلاش کاراگاهان پلس فتا شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 07 February 2017
 خواستگاری که در طول ۱۲ سال در فضای مجازی برای خانمی ایجاد مزاحمت کرده بود، با تلاش کاراگاهان پلس فتا شناسایی و دستگیر شد.

گزارش مهر، سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح پرونده گفت: خانمی بسیار مضطرب و نگران با به پلیس فتا استان خراسان رضوی مراجعه و درخواست رسیدگی به شکایت خود را داشت.
شاکی در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا بابیان اینکه مدتی است در شبکه‌های اجتماعی فردی با سوء استفاده از اطلاعات هویتی وی اقدام به هتک حرمت و ایجاد پروفایلی با مشخصات وی در شبکه های اجتماعی کرده و کارهای منافی عفت را به وی نسبت می‌دهد، و درخواست شناسایی هویت وی را داشت.

جهانشیری در ادامه افزود:‌ با توجه به موضوع شکایت شاکیه رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت و طی اقدامات فنی صورت گرفته هویت متهم در شهر ساری شناسایی و پس از هماهنگی قضایی متهم دستگیر شد.

متهم ۳۲ ساله که همکلاسی ۱۲ سال پیش شاکی از کار درآمد با رویارویی شواهد فنی بزه خود را پذیرفت و در خصوص مزاحمت ایجاد شده با ندامت گفت: هنگامی که در مشهد دانشجو بودم با شاکیه آشنا شدم و چندین مرتبه به خواستگاری وی رفتم ولیکن به دلیل عدم شرایط لازم از دید آنها باجواب منفی از سوی خانواده شاکیه مواجه شدم و با بدل گرفتن کینه از شاکی و خانواده هاش با دیدن فعالیت وی در شبکه اینستاگرام در بین همکلاسی های گذشته ، با جازدن خودم به عنوان یکی از همکلاسی های دختر، اطلاعات هویتی وی را بسرقت برده و با سوء استفاده و درج مطالب موهوم قصد بردن آبروی وی در فضای سایبری و خصوصا در میان همکلاسی های سابقمان را داشتم.

سرهنگ جهانشیری تصریح کرد: متهم این پرونده نیز به همراه مستندات موجود برای تعیین تکلیف نهایی به دادسرا اعزام شد.
رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی به کاربران فضای سایبری عدم امنیت در این فضا را یادآور شد و افزود: چنانچه نمی خواهید محتوی (عکس، فیلم، متن و..) افشا شود آن را در اینترنت و شبکه های اجتماعی بارگذاری نکنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس