بازدید 3102

بهترین مربی سال2016 در آستانه اخراج

تیم فوتبال لسترسیتی که فصل گذشته با کلودیو رانیری در کمال شگفتی موفق به قهرمانی در مسابقات لیگ برتر شد، این فصل دچار افت شدیدی شده، به طوری که روباه‌ها در حاضر حاضر با 21 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و با ساندرلند قعر جدولی تنها 2 امتیاز اختلاف دارند.
کد خبر: ۶۶۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 07 February 2017
 سران باشگاه لسترستیی آخرین فرصت را به سرمربی ایتالیایی خود دادند تا روباه‌ها را از منطقه خطر سقوط به دسته پایین‌تر جدا کند.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لسترسیتی که فصل گذشته با کلودیو رانیری در کمال شگفتی موفق به قهرمانی در مسابقات لیگ برتر شد، این فصل دچار افت شدیدی شده، به طوری که روباه‌ها در حاضر حاضر با 21 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و با ساندرلند قعر جدولی تنها 2 امتیاز اختلاف دارند.
 
سران باشگاه لسترسیتی که از وضعیت موجود ناراضی هستند، به سرمربی ایتالیایی خود تنها 3 بازی فرصت داده‌اند تا مدافع عنوان قهرمانی را از منطقه سقوط به دسته پایین‌تر جدا کند. رانیری اخیراً از سوی فیفا به عنوان بهترین مربی مرد سال 2016 انتخاب شد.
 
لسترسیتی که در آخرین دیدار  لیگ برتری خود در ورزشگاه کینگ‌پاور با نتیجه 3 بر صفر مغلوب منچستریونایتد شد، در 3 بازی بعدی خود به ترتیب به مصاف سوانزی (خارج از خانه)، لیورپول (خانگی) و هال‌سیتی (خانگی) خواهد رفت.
بهترین مربی سال2016 در آستانه اخراج 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر