بازدید 12807
۹

شکنجه مونا و ندا توسط مادر شیشه‌ای

کد خبر: ۶۶۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 07 February 2017
مونا و ندا دو کودک ۱۶ و ۲ ماهه، ۲۵ روز را در آلاچیق یکی از باغ های شهریار گذرانده اند و در این مدت توسط مادر و فردی ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

به گزارش مهر سیما ۳۴ ساله مصرف کننده شیشه بوده و چند سالی است که اعتیاد شدیدی دارد که البته ادعا می کند که ترک کرده ولی شرایط وی نشان دهنده این است که همچنان مصرف کننده است. سیما علاوه بر داشتند اعتیاد، بیمار روانی است و این موضوع به تایید پزشکان رسیده است.
 
شکنجه مونا و ندا توسط مادر شیشه‌ای 

بابک ۴۰ سال دارد، وی نیز همانند همسرش اعتیاد دارد و مصرف کننده مواد صنعتی و سنتی است و به رغم اینکه چند بار در کمپ بستری شده اما همچنان مواد مصرف می کند.

چندی پیش بابک به دلیل بیماری همسرش، زندگی خود را رها و از شهریار به تهران می آید به امید اینکه زندگی جدیدی را در تهران آغاز کند. پس از این اتفاق، همسرش سیما برای پیدا کردن بابک به تهران می آید و به رغم پیگیری ها ولی نتواست آدرس و یا نشانی از همسر خود پیدا کند.

سیما پس از اینکه نتوانست همسر خود را پیدا کند مجدداً به شهریار برگشت و بعد از بازگشت فرزندان خود را با همکاری فرد ناشناس مورد آزار و اذیت قرار داد.

مونا و ندا پس از بازگشت مادر آزار بسیاری دیدند و این در حالی است که آثار جراحت بر بدن و صورت آنها مشخص است.

این دو کودک در طی این مدت بیشترین آزار را از سوی مادر و فرد ناشناس که به گفته سیما پسر عمه وی است!، متحمل شده اند.

بر روی بدن و صورت مونا و ندا آثار کبودی دیده می شود که نشان از این دارد که طی ۲۵ روز به شدت مورد آزار قرار گرفته اند.

در همین رابطه محبوبه حسن مددکار موسسه خیریه مهر آفرین به خبرنگار مهر می گوید: بعد از اطلاع از وضعیت خانواده اقدامات لازم برای حمایت از دو کودک آغاز شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جسمی کودکان؛ با اورژانس سازمان بهزیستی تماس برقرار شد که بعد از حضور آنها، مونا و ندا از مادر جدا و به شیرخوارگاه منتقل شدند.

حسن، ضمن تأکید بر اینکه مونا و ندا هم اکنون تحت درمان قرار دارند، افزود: طی گزارشی که از بهزیستی دریافت شده است مادر این کودکان چندین بار به سازمان بهزیستی مراجعه کرده است و درخواست داشته که کودکانش را به وی بدهند اما مسئولان بهزیستی عنوان کردند که با توجه به شرایط مادر فعلا کودکان در شیرخوارگاه نگهداری می شوند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹
سلام. اگر انسان خون گریه کند کم است. اینکه این موجودات چطور دلشان می آید با فرزندانشان این رفتار های وحشیانه را داشته باشند بحثی ست و اینکه این به ظاهر مادر هنوز آزاد است و با قید کلمه "فعلا" بچه ها را به وی نمی دهند بحثی دیگر. چند بار در موارد مشابه، بچه های نازنین را به این دیوانگان برگردانده اند و موجب مرگ آنها شده است؟ چرا نباید در جامعه ما برای این گونه کودکان سرپناه و امنیت کافی برای زندگی فراهم شود؟ مگر کشور ما کم ثروت دارد، پس سهم کودکان رنج کشیده این سرزمین از ثروت آن چیست؟
خداوند بخشکاند دستانی را که فرشتگان رو آزار می دهند
متاسفم
انقدر که مواد مخدر جامعه ما را خراب کرد، بمباران جنگی نمی کرد...
خدا لعنت كند همه كساني را كه مواد مخدر بخصوص اين مواد مخدر صنعتي كه افراد رو مجنون مي كنه وارد و توليد مي كنند و قاچاق مي كنند يا با قاچاق چيانش همكاري مي كنند.
اين طفلهاي معصوم بي پناه چه گناهي دارند و به چه جرمي بايد اينطور اذيت بشن.
آدم مخش سوت ميكشه.
من مي خوام هزينه نگهداري و سرپرستي اين دو بچه رو تقبل كنم. چطور بايد اين كار رو انجام بدهم؟ لطفا راهنمايي كنيد.
با تشكر
خدا لعنت کند باعث و بانیش را
خداوند عقل داده که موجوداتی را که لیاقت فرزند دار شدن ندارند عقیم کنند نه اینکه شعار های احمقانه حقوق بشری بدهند .
ندا و مونا کم نداریم تو ایران، وزارت اجتماعی ضرورت است که وظایفش به خوبی مشخص بشه، نه وزارت کار و رفاه و ... که به هیچ وظیفه ای نمیرسه، کمیته امداد و بهزیستی هم باید زیر مجموعه این وزارت خونه در بیاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل