بازدید 2069

کاهش روزانه 8میلیون لیتر تولید بنزین یورو4 کشور

در پی انجام تعمیرات در واحد RFCC پالایشگاه شازند و در مدار بودن بخش‌های دیگر شب گذشته دو انفجار در این پالایشگاه رخ داد.
کد خبر: ۶۶۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 07 February 2017
در پی انجام تعمیرات در واحد RFCC پالایشگاه شازند و در مدار بودن بخش‌های دیگر شب گذشته دو انفجار در این پالایشگاه رخ داد.

به گزارش فارس، ساعت 8 شب گذشته 18 بهمن ماه در هنگام عملیات تعمیر شیر شماره 5 واحد RFCC پالایشگاه شازند اراک به دلیل همزمان شدن با فعالیت دیگر بخش‌های این واحد (بویلر) دو انفجار شدید در این واحد رخ داد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی از ‌آن است تجمع گاز در واحد بویلر موجب این دو انفجار شد که خوشبختانه به هیچ یک از متخصصان این پالایشگاه آسیبی وارد نشد.

در حال حاضر واحد RFCC پالایشگاه شازند از مدار تولید خارج شده است که به همین دلیل تولید بنزین یورو 4 کشور به میزان 8 میلیون لیتر در روز کاسته شده است.

به گزارش فارس، روز شنبه به دلیل اشکال فنی در شیر شماره 5 واحد RFCC  عملاً تولید بنزین یورو 4 در این پالایشگاه متوقف است.

این گزارش اضافه می‌کند در طول فعالیت دولت یازدهم تنها سه حادثه مرگبار در این واحد رخ داد که در آخرین حادثه منجر به کشته شدن 4 نفر از نیروهای پیمانکاری شاغل در پالایشگاه شازند اراک شد. پالایشگاه شازند بزرگترین پالایشگاه تولید بنزین با استاندارد یورو 4 در کشور است که بنزین تولیدی آن در شهرهای تهران و اراک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان