بازدید 3063

یک مربی اسکاتلندی شایعه سرمربیگری ایران بجای کی‌روش را تایید کرد!

کد خبر: ۶۶۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 07 February 2017
برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که استوارت باکستر احتمال دارد که به زودی روی نیمکت آفریقای جنوبی یا تیم ملی ایران بنشیند، اما خودش این شایعه را تنها حدس و گمان می‌داند.

به گزارش تابناک ورزشی، استوارت باکستر که سال 2004 تا 2005 هدایت آفریقای جنوبی برعهده داشت به جدی‌ترین گزینه مربیگری این تیم لقب گرفت. 

مربی انگلیسی که هم اکنون تیم باشگاهی «سوپر اسپورت یونایتد» از لیگ آفریقای جنوبی را مربیگری می‌کند در حال مذاکره با فدراسیون این کشور برای هدایت تیم ملی قرار دارد. 

با اختلاف پیش آمده بین کارلوس کی‌روش و برانکو، شایعه هدایت مربی کشورمان برای آفریقای جنوبی در صدر اخبار قرار گرفت که با این خبر می‌توان به آن خاتمه داد. 

استوارت باکستر در مورد این پیشنهاد اظهار داشت: صادقانه بگویم که حدس و گمان همیشه در فوتبال بوده، اکنون نیز خبرهایی از دوستانم در انگلیس شنیده‌ام مرا جایگزین کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران معرفی کرده‌اند.
وی ادامه داد: به نظرم این بسیار بعید بوده ولی این اخبار وجود دارد. مردم همیشه این از برگشتن من به آفریقای جنوبی صحبت کرده ولی اصلا مشخص نیست. 

مربی 63 ساله اضافه کرد:  من به خاطر این شایعات پریشان شگفت‌زده است. من این حدس و گمان‌ها را تصدیق نمی‌کنم زیرا مربیگری در 2 یعنی هر تیم باشگاهی و هم تیم ملی جالب است. این مهم است که مربی خوبی و درستی باشی. این افتخار است. 

باکستر گفت: زمانی که مربی فنلاند بودم به مربیگری این تیم مفتخر بودم. اکنون می‌گویم اسم مرا بدون هیچ اثباتی برای این کار آورده و این اخبار چیزی جز حدس و گمان نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان