بازدید 13534

گارانتی جدید محصولات کاسیو در ایران

کد خبر: ۶۶۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 07 February 2017
کاسیو، شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین‌حساب، ساعت مچی و ساعت اتمی، دوربین فیلم‌برداری و دیجیتال، پرینتر، تلفن همراه، لپ‌تاپ، انواع آلات موسیقی و سازهای کلیدی فعالیت دارد که دفتر اصلی این شرکت بزرگ در شیبویا توکیو ژاپن است.
 
این شرکت از اولین تولیدکنندگان ساعت های مچی است که میتواند زمان بسیاری از مناطق مختلف جهان، درجه حرارت، فشار اتمسفر، ارتفاع و حتی سیستم موقعیت یابی جهانی یا GPS  را نشان دهد، کاسیو موفق به تولید و گسترش تکنولوژی Tough Solar (جذب انرژی خورشیدی و یا نور مصنوعی و تبدیل آن به باتری ساعت )، سنسورهای مینیاتوری، کنترل رادیویی و سایر تکنولوژی های به روزشده است. همچنین با اختراعات منحصر به فرد خود از ساعت های متداول مکانیکی پا فراتر گذاشته و سیر تکاملی ساعت های آنالوگ را تسریع بخشیده است.
 
گارانتی جدید محصولات کاسیو در ایران 
 
کاسیو همچنین برای بازارهای محلی و کوچکتر هم محصولاتی تولید می کند. مانند قبله نمایی که برای مسلمانان طراحی شده است .
 
این شرکت ژاپنی هم چنین مدل های مختلف ماشین حساب مانند رومیزی ، مهندسی ، چاپگر و جیبی را تولید می کند که تکنولوژی به کار برده شده در این ماشین حساب ها علی الخصوص مدلهای مهندسی در هیچ برند دیگری یافت نمی شود. قابلیت های مختلف استفاده از ماشین حسابهای مهندسی از جمله قابلیت برنامه پذیری، قابلیت رسم نمودار، قابلیت حل محاسبات مالی و مدلهای علمی مهندسی دنیای جدیدی در تکنولوژی ماشین حسابها رقم زده است.
 
دستگاههای اصلی دارای گارانتی شرکت وارد کننده است در حالی که دستگاههای فیک گارانتی ندارد و یا حتی اگر داشته باشند توسط فروشگاه ها و اشخاص معمولی گارانتی می شوند که اعتبار چندانی ندارد.
 
کاسیو با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و ادغام ویژگی سازهای آکوستیک، اقدام به تولید پیانو های دیجیتال نموده است. این اقدام به منظور حذف معایب پیانو های آکوستیک شکل گرفته است، از آنجایی که پیانو های آکوستیک همواره مشکل کوک و حجم و وزن زیادی دارند ، پیانو های دیجیتال با مزیت سبکی و ثبات همیشگی کوک ، پا به عرصه نهادند.

در سال های اخیر شرکت مهرگستر تامین افزار به عنوان شریک جدید شرکت کاسیو در ایران معرفی شده است تا با عرضه محصولات متنوع آن، خدمات جدیدی را به طرفداران محصولات این برند ارایه نماید .
 
این شرکت در سال ۲۱۰۵ میلادی تاسیس گردید و فعالیت خود را جهت فروش محصولات مصرفی و تجاری الکترونیکی شامل ساعت، ماشین حساب، ویدئو پروژکتور، دستگاه پرینت برچسبی ، صندوق های فروشگاهی، کیبورد و پیانوهای دیجیتالی کاسیو آغاز نمود.
 
درحال حاضر لایف سرویس به عنوان یک مجموعه دانش بنیان در تلاش است تا با ارایه زیرساخت های فنی و خدماتی به روز و متفاوت به مصرف کنندگان و فروشندگان محصولات کاسیو ،سهم خود را در پوشش گارانتی محصولات کاسیو در ایران بیش از پیش افزایش دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان