بازدید 3054

هیلاری کلینتون: آینده از آن زنان است

کد خبر: ۶۶۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 07 February 2017
هیلاری کلینتون در اولین سخنرانی عمومی خود پس از مراسم تحلیف دونالد ترامپ، رقیب جمهوری خواهش در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ، در یک ویدئو کنفراس اعلام کرد: با همه چالش‌هایی که روبه‌رو شده‌ایم، من باز می‌گویم آینده از آن زنان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز،  هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق و امزد دموکرات‌های آمریکا در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که مغلوب رقیب جمهوری ‌خواهش شد در این ویدئو که در جریان تظاهرات زنان در واشنگتن پخش شد با اشاره به تظاهرات اخیر میلیونی زنان علیه دونالد ترامپ گفت: تنها به انرژی شگفت‌آور خودتان توجه کنید؛ ما دیدیم که درماه گذشته زنان چگونه توانستند تمام مردم آمریکا وحتی جهان را برای حضور در تظاهرات بسیج کنند.

وی خطاب به حضار ادامه داد: ما نیاز به زنانی داریم که برخیزند و مطالبات خود را بیان کنند. خواهش می‌کنم الگویی برای هریک زنان و کسانی که نسبت به آینده و دستیابی به حقوق شان نگران هستند، باشید.

او افزود: به یاد داشته باشید شما مهمترین زنان و تاریخ سازان آینده هستید. همانطور که در گذشته اعلام کردم، اکنون تکرار می‌کنم، که هرگز تردیدی نداشته باشید که شما لایق هرگونه فرصت و شانس در جهان هستید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار