بازدید 10638
۳

حمله «گربه‌های نقابدار» به زنان تنها

کد خبر: ۶۶۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 07 February 2017
اعضای باند معروف به «گربه های نقابدار» که به منازل «زنان تنها» دستبرد می زدند درحالی با تلاش ماموران کلانتری شهید رجایی مشهد دستگیر شدند که یکی از اعضای این باند با شلیک گلوله مجروح شد.
 
به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی مشهد درباره چگونگی دستگیری اعضای این باند خطرناک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل زنان تنها و بی سرپرست، تلاش گسترده ای از سوی ماموران کلانتری شهید رجایی برای شناسایی عاملان این سرقت ها آغاز شد.
 
سرهنگ محمد بوستانی افزود: ماموران با رصدهای اطلاعاتی به سرنخ هایی از باند معروف به «گربه های نقابدار» رسیدند که با ورود به عنف به منازل و تهدید به مرگ زنان تنها یا بی سرپرست اقدام به سرقت پول و طلا می کردند. وی اضافه کرد: درحالی که تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفی گاه دزدان ادامه داشت شب دوشنبه گذشته  4 عضو این باند وارد منزلی در شهرک شهید رجایی شدند که فکر می کردند زنی به همراه دخترش در آن ساکن هستند اما وقتی سارقان نقابدار وارد منزل شدند ناگهان پسر خانواده از سر کار به منزل بازگشت و سارقان با  دیدن وی پا به فرار گذاشتند.
 
 
سرهنگ بوستانی تصریح کرد: لحظاتی بعد زنگ تلفن 110 به صدا درآمد و ماموران کلانتری شهید رجایی به فرماندهی سرگرد علی عبدی برای دستگیری دزدان نقابدار وارد عمل شدند. وی گفت: 2 تن از سارقان پس از یک تعقیب و گریز طولانی به دام افتادند و بدین ترتیب بازجویی از آنان آغاز شد.
 
رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: با اعترافات متهمان ادامه این عملیات به پاتوق دزدان معروف به گربه های نقابدار در خیابان حر 19 کشیده شد و ماموران تجسس روز گذشته با کسب دستورات ویژه ای از قاضی سید جواد حسینی (معاون دادستان مشهد) وارد پاتوق خلافکاران شدند.اما 2 تن از سارقان با دیدن ماموران از محل فرار کردند که یکی از آن ها بلافاصله دستگیر شد و عضو دیگر باند برای فرار از چنگ قانون با  سلاح سرد به سوی ماموران حمله کرد که در این هنگام ماموران انتظامی پای وی را هدف گرفتند و با شلیک گلوله او را مجروح کردند.
 
مقام ارشد انتظامی مشهد گفت: درحالی که حدود 200 عدد کلید و یک دستگاه خودرو پراید مسروقه از سارقان مذکور کشف شده است و تعدادی از مالباختگان نیز آن ها را شناسایی کرده اند، تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی آنان ادامه دارد. سرهنگ محمد بوستانی از شهروندانی که با این شگرد مورد حمله و سرقت قرار گرفته اند خواست برای شناسایی سارقان و اعلام شکایت از آنان به کلانتری شهید رجایی مشهد مراجعه کنند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
صورت هاشون رو بپوشونید یه موقع آبروشون نره .
دارشون بزنید
چرا حیوانات را بدنام می کنند هر جنایتی را این موجود دو پا انجام می دهد بجای اینکه صفت شیاطنی بگیرد از نام حیوانات بهره برداری می کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر