بازدید 2310

استراتژی جدید نیروهای یمنی در برابر عربستان؛ تهاجم در برابر تجاوز

دو تن از مقامات بلند پایه سیاسی و نظامی یمن تاکید کردند که استراتژی جدید یمن در مقابل تجاوزات ائتلاف عربستان، شهر در مقابل شهر، پایتخت در مقابل پایتخت خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۵ 07 February 2017
دو تن از مقامات بلند پایه سیاسی و نظامی یمن تاکید کردند که استراتژی جدید یمن در مقابل تجاوزات ائتلاف عربستان، شهر در مقابل شهر، پایتخت در مقابل پایتخت خواهد بود.

به گزارش تابناک، دو تن از مقامات بلند پایه سیاسی و نظامی یمن با تائید حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به ریاض پایتخت عربستان، استراتژی جدید یمن در مقابل تجاوزات ائتلاف سعودی را تشریح کردند.

بر اساس این گزارش، «محمد مفتاح» عضو ارشد کمیته‌های انقلابی با تائید دست یابی ارتش یمن به موشک های پیشرفته بالستیک اظهار داشت، استراتژی جدید یمن در مقابل تجاوزات ائتلاف عربستان، شهر در مقابل شهر، پایتخت در مقابل پایتخت خواهد بود؛ البته شهرهای مقدس مکه و مدینه از این راهبرد جدید مستثنی خواهند بود.

عضو ارشد کمیته‌های انقلابی یمن، کمتر از یک روز پس از حمله موشکی به ریاض اظهار داشت: این نوع موشک‌ها که توسط متخصصان نظامی یمنی طراحی شده اند، به صورت انبوه تولید و در راستای پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

همچنین «حمید عبدالقادر عنتر» از فرماندهان ارشد گارد ویژه ارتش یمن تصریح کرد: رهبران سیاسی و نظامی یمنی در پی تشدید حملات جنایتکارانه سعودی، راهبرد تهاجمی جدیدی در پیش گرفتند تا که بتوانند با فشار به عربستان، حمله ائتلاف به شهرها و زیرساخت های یمنی را متوقف کرده و در صورت ادامه مقابله به مثل نمایند.

بر اساس گزارش برخی رسانه‌های محلی، پایگاه هدف قرارگرفته در حدود 40 کیلومتری ریاض است. اگرچه وزارت دفاع عربستان هنوز دربارۀ صحت‌وسقم این رخداد اظهارنظر نکرده است، اما برخی از شهروندان عربستانی با انتشار پیام‌هایی در شبکۀ اجتماعی توییتر اعلام کردند یک اردوگاه نظامی در غرب منطقۀ المزاحمیه در نزدیکی ریاض هدف حمله قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس