بازدید 3985

توقف عملیات جستجوی 3 نفر در ارتفاعات جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه عملیات جستجوی مفقودشدگان در برف در ارتفاعات جیرفت تا صبح فردا متوقف شد گفت: در صورت مساعد بودن هوا، پرواز بالگرد به منطقه انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 06 February 2017
فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه عملیات جستجوی مفقودشدگان در برف در ارتفاعات جیرفت تا صبح فردا متوقف شد گفت: در صورت مساعد بودن هوا، پرواز بالگرد به منطقه انجام می‌شود.

احمد امینی‌روش در گفت‌و‌گو با تسنیم در جیرفتاظهار‌داشت: شرایط جوی امروز اجازه نداد تا بالگرد بتواند به منطقه جیرفت اعزام شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای جستجوی 3 نفر گرفتار ده در ارتفاعات جبالبارز در برف ادامه دارد گفت: تا حدود یکساعت قبل نیز عملیات امدادرسانی به منطقه توسط یک دستگاه بلدوزر و لودر ادامه داشت اما موفق نشدیم به مکان اصلی برسیم.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه در حال حاضر عملیات جستجوی مفقودشدگان در برف تا فردا صبح متوقف شد افزود: همچنان سرنوشت 3 نفر از کارگران خط انتقال برق در جیرفت در ابهام است.

وی با اشاره به اینکه خط انتقال برق از کهنوج شروع شده و با گذر از جیرفت به سمت بم می‌رود تصریح کرد: در بعضی نقاط این خط منطقه کوهستانی و صعب‌العبور قرار دارد که کارفرمای مربوطه باید شرایط آب و هوایی را در نظر می‌گرفت.

وحید شاهرخی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در جیرفت اظهار‌داشت: متاسفانه امکان پرواز بالگرد به دلیل نامساعدبودن هوا به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه حدود یک ساعت پیش تیم امداد کوهستان از کرمان به جیرفت آمده است گفت: در حال حاضر جلسه‌ای با حضور تیم امداد کوهستان کرمان و هیئت کوهنوردی جیرفت برای بررسی راه‌های امدادرسانی در حال برگزاری است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت افزود: عملیات جستجوی گرفتارشدگان در برف از اول صبح فردا آغاز می‌شود و در صورت مساعد شدن هوا نیز بلافاصله بالگرد به منطقه اعزام می‌شود.

به گزارش تسنیم 6 کارگر پست 400 کیلو واتی خط انتقال برق جیرفت از صبح دیروز در برف گرفتار شدند که یک نفر از آنها نجات یافته و دو نفر از آنها جان باختند و تلاش‌ها برای جستجوی سه نفر از آنها همچنان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر