بازدید 2005

توقف‌تحقیقات‌ازرفتارضدرقابتی‌غول‌های مخابراتی آمریکا

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا تحقیقاتی را که از دسامبر سال گذشته در مورد عملکرد سه غول مخابراتی این کشور به نام های T&T، Verizon و T-Mobileآغاز کرده بود، متوقف کرد.
کد خبر: ۶۶۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 06 February 2017
کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا تحقیقاتی را که از دسامبر سال گذشته در مورد عملکرد سه غول مخابراتی این کشور به نام های T&T، Verizon و T-Mobileآغاز کرده بود، متوقف کرد.

به گزارش فارس به نقل از اسلش گیر، این تحول ناشی از تغییرات مدیریتی در این کمیسیون و عدم اعتقاد مدیران جدید به لزوم کنترل رفتارهای انحصارطلبانه و ضدرقابتی شرکت های بزرگ است که می تواند حیات و کسب و کار شرکت های فناوری و مخابراتی کوچک‌تر را به مخاطره بیندازد.

هدف از این تحقیقات که در دوره ریاست جمهوری اوباما آغاز شده بود، بررسی این مساله است که آیا سه شرکت مخابراتی یاد شده رفتارهای ضدرقابتی که به ضرر منافع دیگر شرکت های مخابراتی باشد داشته اند یا خیر و آیا قوانین بی طرفی شبکه ای را نقض کرده اند یا نه.

با تغییر تام ویلر رییس قبلی کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا و انتصاب آجیت پای توسط ترامپ به عنوان رییس کمیسیون مذکور دیگر قرار نیست این تحقیقات ادامه یابد و این امر خبری خوش برای شرکت های بزرگ فناوری و مخابراتی در آمریکا محسوب می شود که دیگر نگران تبعات رفتارهای انحصارطلبانه تجاری خود نخواهند بود.

شرکت های بزرگ مخابراتی آمریکا با عدم دریافت هزینه اضافی برای استفاده از خدمات موسیقی و ویدئو در صورت خرید برخی بسته های خاص مشتریان بازار شرکت های مخابراتی و اپراتورهای کوچک تر را به شدت کساد کرده اند و این امر موجب اعتراض آنها شده بود. می توان انتظار داشت که شرایط برای این شرکت ها در آینده بدتر و بدتر شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار