بازدید 2531

متن طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد

کد خبر: ۶۶۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 06 February 2017
جمعی از نمایندگان مجلس از هیئت‌رئیسه مجلس، تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های وابسته را کلید زدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هیئت‌رئیسه مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های وابسته را مطرح کردند.

در متن نامه این نمایندگان در تقاضا از هیئت‌رئیسه مجلس جهت تحقیق و تفحص از این صندوق، آمده است که صندوق بازنشستگی فولاد یکی از صندوق‌های زیرمجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های معدنی، صنعتی و تولیدی را در زیرمجموعه خود دارد و باید براساس عملکرد ثبت خود بتواند هزینه حقوق و دستمزد بازنشتگان فولاد را تأمین کند.

در ادامه این نامه تصریح شده است: آنچه که تاکنون شاهد بوده‌ایم تجمعات فراوان این عزیزان برای حقوق و دستمزد خود و تأمین هزینه‌های آن از محل اعتبارات دولتی بوده است، درحالی‌ که این شرکت‌ها اگر در اختیار بخش خصوصی بودند جزء شرکت‌های توانمند و سودآور محسوب می‌شدند.

نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های وابسته با تأکید بر این که معضلات مالی و حقوق‌های نامتعارف مدیران و ریخت و پاش‌های غیرحضوری و همچنین استفاده از مدیران غیرمتخصص و صرفاً براساس روابط باعث این مشکلات شده است، تقاضای تحقیق و تفحص از این صندوق و شرکت‌های وابسته براساس ماده 214 آیین‌نامه داخلی مجلس مطرح شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار