بازدید 7228
۳

بشار اسد به زادگاهش رفت

کد خبر: ۶۶۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 06 February 2017
بر اساس آنچه رسانه های سوری اعلام کرده اند و مطالبی که در صفحه های پایگاه های ارتباط جمعی هوادار نظام سوریه منتشر شده، بشار اسد رئیس جمهور سوریه و همسرش از شهر قرداحه در حومه لاذقیه دیدن کردند.

به گزارش العالم، در این سفر بشار اسد بر سر مزار پدر خود حافظ اسد حاضر شد.

همچنین صفحه های پایگاه های ارتباط جمعی، تصاویری از بشار اسد و همسرش اسما را منتشر کردند که از یکی از مراکز تفریحی لاذقیه بازدید می کنند.

مرکز تفریحی نسیم کوه (Mountain breeze resort) روز یکشنبه در صفحه خود در فیسبوک دو تصویر از بازدید بشار اسد و همسرش در این مرکز تفریحی منتشر کرد و در توضیح این تصاویر نوشت: دیروز نه فقط بزرگترین رئیس جمهور جهان و خردمندترین بانوی اول جهان اینجا بودند، بلکه پدر و مادری بزرگوار و دو گوهر درخشان اینجا حضور داشتند...خدا نگهدار شما باشد.

بدین ترتیب تمامی شایعاتی که در برهه اخیر در خصوص وضعیت جسمانی بشار اسد منتشر شده بود و گفته می شد که وی دچار سکته مغزی شده، نقش بر آب می شود.

نکته جالب توجه آن است که اسد در این تصاویر، همان کاپشنی را به تن دارد که پیش از این هم چند بار با آن دیده شده بود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
از این به به بعد هر روز احوالات حضرت همایونی بشار اسد گزارش شود. وقت آب نوشیدن، استحمام کردن، تفریح کردن و عیاشی ملوکانه والا حضرت از قلم نیافتد که وامصیبتا . نکند که خاطر مبارک ایشان رنجیده خاطر شود.
مایه بسی خوشوقتی که حضرت همایونی بشار اسد دامت برکاته) قدم رنجه فرمودند و عظم بازگشت به مملکت محروسه نمودند. خاطر مبارکشان خوش یمن باشد و حضورشان مستدام.
اااا جالبه حجاب چرا ندارند؟؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر