بازدید 1591
روستاآزاد مطرح کرد:

جامعتین با قوت از جبهه مردمی حمایت می کند

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب معتقد است، انگیزه‌ها و دغدغه‌های اعضای این جبهه دقیقا با جامعتین اشتراک دارد.
کد خبر: ۶۶۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 06 February 2017
به گزارش باشگاه خبرنگاران ایران، رضا روستاآزاد عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر  اینکه آیا گروه‌های مختلف عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب می‌توانند زبان مردم در این جبهه باشند، اظهار داشت: وقتی اعضای این جبهه متشکل از 22 قشر و 1500 نفر از استان‌های مختلف هستند، بدیهی است که  منافع ملی مورد وفاق آنان است نه منافع فردی و قشری.

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه فلسفه کار جمعی این است که آنچه مورد اشتراک و وفاق همه اعضا است مورد تایید و تصویب قرار بگیرد، ادامه داد: این مسئله خود مکانیزم مهمی است تا منافع شخصی و جناحی افراد در اولویت قرار نگیرد و منافع جمع در اولویت باشد.

وی در خصوص نقش جامعتین در پیشبرد اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آیت‌الله موحدی‌کرمانی و آیت‌الله یزدی حمایتشان از تشکیل این جبهه را بیان کرده‌اند.

روستا‌آزاد با اشاره به اینکه انگیزه‌ها و دغدغه‌هایی که اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب  اسلامی دارند دقیقا همان چیزهایی است که جامعتین دارند، خاطر نشان کرد: قطعا جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همراه و حامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب هستند و اگر جبهه بتواند نقشش را به خوبی ایفا کند، جامعتین با قوت از آن حمایت خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار