بازدید 8522
۱

نمی دانم چطور پسر جوان را کشتم!

کد خبر: ۶۶۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 06 February 2017
چند ماهی بود که با سمانه آشنا شده بودم. او معتاد بود و برایش مواد می‌بردم.

به گزارش جام جم، مرد جوان که هنگام معامله موادمخدر پسری را به قتل رسانده بود در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش اوراق پرونده، شامگاه دوازدهم تیرسال گذشته مأموران پلیس از قتل پسرجوانی به نام «سعید» در خیابان شوش باخبر شدند.با اعلام این گزارش تیمی از پلیس آگاهی و بازپرس کشیک جنایی راهی محل حادثه شدند.آنها در گام نخست دریافتند محل جنایت خانه زنی به نام «سمانه» است.

شب حادثه نیز عامل قتل برای فروش مواد به خانه این زن آمده بود که پسرجوان در جریان درگیری کشته شد.پس از تحقیقات مقدماتی و انتقال جسد به پزشکی قانونی بازجویی از متهم آغاز شد. در جریان بازجویی متهم گفت: چند ماهی بود که با سمانه آشنا شده بودم. او معتاد بود و برایش مواد می‌بردم. روز حادثه وقتی با من تماس گرفت و مواد خواست به خانه‌اش رفتم اما به جای سمانه پسرجوانی در را به رویم باز کرد و از من خواست وارد شوم اما ناگهان با میله‌ای که در دستش بود به من حمله کرد که در فرصتی مناسب میله را از او گرفتم. ضمن اینکه نمی‌دانستم چرا با من درگیر شده است. به خاطر مصرف مواد هم حال عادی نداشتم. به همین خاطر به سمت آشپزخانه رفتم و چاقویی که روی اجاق گاز بود را برداشتم. او دست بردار نبود و من هم در یک لحظه با چاقو ضربه‌ای زدم که او روی زمین افتاد.اهالی محل با شنیدن سر و صدای ما جلوی خانه جمع شده بودند و وقتی خواستم فرار کنم مانع شدند و مرا تحویل پلیس دادند.پس از این اعتراف‌ها، متهم به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد. پرونده پس از طی مراحل قانونی و صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری ارسال شد.

در جلسه محاکمه به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده - و غفاری و ملکی- مستشاران دادگاه نماینده دادستان به تشریح کیفرخواست پرداخت. سپس اولیای دم برای عامل قتل فرزند 30 ساله شان درخواست قصاص کردند. در ادامه نیز متهم لب به اعتراف گشود و به قتل ناخواسته اعتراف کرد.
 
وکیل مدافع‌اش نیز در دفاع از او گفت:‌ موکلم در زمان وقوع حادثه به دلیل مصرف مواد شرایط عادی نداشته و از قضات درخواست داریم این موضوع را در نظر بگیرند.پس از پایان دفاعیات با توجه به درخواست پدر، مادر و پسر نوجوان مقتول برای قصاص عامل جنایت، قضات شعبه دهم برای صدور حکم پرونده وارد شور شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیخود کرده حال مساعد نداشته.
فردا همه بیفتن همدیگرو بکشن بگن حال مساعد نداشتن؟عجبب
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان