بازدید 3096

زمان آغاز به کار کولاکوویچ در ایران اعلام شد

مربى جدید تیم ملى والیبال ایران هفته گذشته هم به ایران سفر کرده بود و در مدت اقامت خود در ایران مذاکراتی را با مسئولان فدراسیون انجام داده بود و همچنین ٣ مسابقه از سری مسابقات لیگ برتر والیبال را از نزدیک تماشا کرد.
کد خبر: ۶۶۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 06 February 2017
زمان حضور سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در تهران مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی، ایگور کولاکوویچ، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران پس از انجام برخی کارهای اداری از چهارشنبه هفته آینده کارش را با تماشای مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز کند. این مربى به خاطر مشکلات ویزا، هفته نخست پلی‌آف را نمی‌بیند، اما از چهارشنبه هفته آینده در ایران خواهد بود.

مربى جدید تیم ملى والیبال ایران هفته گذشته هم به ایران سفر کرده بود و در مدت اقامت خود در ایران  مذاکراتی را با مسئولان فدراسیون انجام داده بود و همچنین ٣ مسابقه از سری مسابقات لیگ برتر والیبال را از نزدیک تماشا کرد.

دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 20 بهمن ماه پیگیری خواهد شد و تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و سایپا تهران که در رتبه های اول تا چهارم جدول قرار گرفتند، در دیدار رفت به ترتیب میزبان تیم های شهرداری تبریز، خاتم اردکان، کاله مازندران و صالحین ورامین خواهند بود.

زمان آغاز به کار کولاکوویچ در ایران اعلام شد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار