بازدید 3188
۱
قیمت حامل‌های انرژی در بودجه 96 بازنگری شود

پیش‌بینی افزایش مشکلات صنعت برق

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی تاکید کرد: باید امیدوار باشیم در مصوبه عدم افزایش حامل‌های انرژی قانون بودجه بازنگری شود تا شاهد مشکلات بیشتر صنعت برق نباشیم.
کد خبر: ۶۶۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴ 06 February 2017
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی تاکید کرد: باید امیدوار باشیم در مصوبه عدم افزایش حامل‌های انرژی قانون بودجه بازنگری شود تا شاهد مشکلات بیشتر صنعت برق نباشیم.

هوشنگ فلاحتیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس یادآور شد: هیات عراقی با ترکیبی کامل امروز وارد تهران خواهند شد و اگر مذاکرات مفید باشد در هفته‌های آینده شاهد از سر گیری صادرات برق ایران خواهیم بود.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه عنوان می‌شود قیمت برق در بودجه سال آینده افزایشی نداشته است آیا این موضوع مشکلات صنعت برق را بیش از پیش افزایش نخواهد داد، گفت: قطعا وقتی حقوق کارمندان دولت 10 درصد و کارگران بیش از 10 درصد افزایش می‌یابد اما قیمت برق افزایش نمی‌یابد مشکلات صنعت برق که در آن بیش از 110 هزار کارمند در بخش تولید، توزیع و انتقال دارد با مشکل مواجه خواهد شد.

فلاحتیان اضافه کرد: با توجه به اینکه تصمیم بر این شده است قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده تغییری نکند باید امیدوار باشیم که در این خصوص تجدیدنظرهایی صورت گیرد تا مشکلات صنعت برق بیش از این نشود.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پاسخ به این سوال که تا قبل از پیک سال آینده چه میزان به ظرفیت نیروگاهی کشور اضافه خواهد شد،گفت: طی هفته جاری قرار است 2 نیروگاه 640 مگاواتی ماهشهر و 320 مگاواتی بهبهان توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری برسد،بنابراین امیدواریم تا قبل از پیک تابستان علاوه بر این نیروگاه‌ها نیروگاه‌های تجدیدپذیر نیز وارد مدار شوند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است تا قبل از پیک مصرف علاوه بر نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر 500 تا 700 مگاوات دیگر نیز تا قبل از پیک وارد مدار بهره‌برداری شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
والا مردم هم در توانشون نیست چرا درک نمیکنید امروز رفتم فیشو برقو بگیرم که نیومده میگن برو فلان کارگزاری هر فیش 1500 تومن بده بگیر
مررررددددمممم در توانشووووون نییییسسسستتتتت
به چه زبونی بگیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار