بازدید 7283

دستگیری سارقان مسلح در گنبدکاووس

کد خبر: ۶۶۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 06 February 2017
فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سه سارق سابقه دار که در آذرماه امسال مرتکب سه فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان شده بودند، توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش ابتکار، سرهنگ محمود علیفر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این سه سارق سابقه دار که دو نفر آنها از اهالی شهرستان های همجوار و یک نفر از اهالی گنبدکاووس هستند، روز شنبه دستگیر شدند.
 
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی که از زمان وقوع سرقت ها با تشکیل تیم ویژه به دنبال دستگیری سارقان بودند، روز شنبه یکی از سارقان را که در یکی از روستاهای شهرستان همجوار مخفی شده بود، دستگیر کردند.
 
سرهنگ علیفر اضافه کرد: پس از دستگیری این سارق که با حکم قضایی انجام شد و با اعترافات وی، محل اختفای دو سارق دیگر مشخص و بلافاصله توسط ماموران پلیس آگاهی دریکی روستاها دستگیر شدند.
 
وی تصریح کرد: این سارقان در آذر امسال مبادرت به انجام سه فقره سرقت با سلاح سرد (قمه) و یک قبضه کلت کمری از یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، یک سوپر مارکت و مطب یک پزشک در گنبدکاووس کرده بودند.
 
فرمانده انتظامی گنبدکاووس به ارزش اموال مسروقه این سارقان اشاره نکرد اما گفت: سارقان که بین 32 تا 35 سال سن دارند، با سلاح سرد و گرمی که در اختیار داشتند اقدام به تهدید و سپس سرقت وجوه نقد می کردند.
 
سرهنگ علیفر، افزود: هنوز آلات سرقت این سارقان کشف نشده اما آنان به استفاده از این سلاح ها اعتراف کرده اند و هم اکنون نیز با حکم قضایی در زندان به سر می برند.
 
وی، پیشگیری از جرایم خشن، خرد و سرقت به عنف را از اولویت های انتظامی گنبدکاووس دانست و اضافه کرد: تحقق این اهداف با مشارکت مردم محقق می شود. شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل