بازدید 7278

انهدام باند سرقت خودرو در یاسوج

کد خبر: ۶۶۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 06 February 2017
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از انهدام باند سرقت خودرو خبر داد و گفت: سارقان 9 خودرو را در چهار استان کشور به سرقت بردند.
 
به گزارش مردم سالاری به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «خداکرم پاکروان» افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر یاسوج و حومه، رسیدگی به این موضوع، به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: ماموران پس از دو ماه انجام کارهای پلیسی و اطلاعاتی، موفق شدند سه عضو این باند سرقت خودرو که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند را شناسایی کنند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان پس از شناسایی دقیق محل رفت و آمد این افراد، به صورت نامحسوس سارقان را تحت نظر قرار داده و موفق شدند طی عملیاتی غافلگیرانه، آنها را در مخفیگاهشان که در یکی از روستاهای اطراف شهر یاسوج بود، دستگیر کنند.
 
پاکروان تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری، به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازجویی‌های فنی پلیس به 9 فقره سرقت انواع خودرو و فروش آنها پس از نمره کردن توسط یکی دیگر از همدستانشان اعتراف کردند.
 
وی با اشاره به اینکه این سه سارق سابقه‌دار در استان‌های «فارس»، «خوزستان»، «چهار محال و بختیاری» و «اصفهان» اقدام به سرقت خودرو می‌کردند، خاطرنشان کرد: در مخفیگاه این افراد  تعدادی خودروی اوراق شده و سالم نیز کشف شد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی از رانندگان و مسافربران خواست رانندگانی که قصد جابجایی مسافر بخصوص در جاده‌های برون شهری را دارند فریب پیشنهاد کرایه بالا را نخورند و حتی‌الامکان از تردد در جاده‌های خلوت و در شب بپرهیزند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک فورا با پلیس تماس بگیرند.
 
سرهنگ پاکروان در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروی‌های خود را به وسایل ایمنی و دزد گیر مجهز کنند و اشیا و وسایل قیمتی خود را روی صندلی خودرو و در معرض دید عموم قرار ندهند، همچنین موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل