بازدید 7428
۵

قلعه نویی هیچکدام از بازی های برانکو را نخواند

کد خبر: ۶۶۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 05 February 2017
تراکتورسازی چالش دقیقی برای پرسپولیس بود. با گرامر فوتبال به این مسابقه نگاه کنیم؛ پرسپولیس یک تیم کامل بود. 
سروش رفیعی با اطمینان از فضای پشت سرش که کامیابی‌نیا بدون هیچ دردسری آن را پر می‌کرد، تیم را بالای زمین نگه داشت. ولی فقط سروش نبود. کانال چپ پرسپولیس خط انتقالِ توپ از عقب به دروازه‌ی تراکتور بود؛ رضاییان نیمه‌ راست تراکتور را طوری تسخیر کرد که برای هر توپ‌رسانی دست‌کم سه انتخابِ روبه جلو داشت. 

بازی بدون توپِ وحیدامیری را هم به این برنامه اضافه کنید. نتیجه؛ ایجاد فضای کافی برای طارمی و بالِ راست پرسپولیس در باکسِ تراکتور. برگردیم به وسط زمین و کمال کامیابی نیا؛ پرسپولیس ارتباط هافبک با خط حمله‌ی تراکتور را کاملاً قطع کرد. 

کرار رسماً از بازی بیرون بود و نورى تمام شرح وظایفش بی‌اثر شد. محسن مسلمان را هم به همین تقابلِ مرکز زمین اضافه کنید. محسن نقش ژوکر را برای تراکتور بازی کرد؛ به این معنی که خطِ وسط تراکتور را به هر سمتی که خواستِ پرسپولیس بود کج می‌کرد، بدون آن‌که نقشی اصلی در استراتژی امروزِ برانکو داشته باشد. 

امیرقلعه نویی هیچ‌کدام از بازی‌های برانکو را نخواند، و با همان تعویض نیمه اول بیشتر کار تیم خودش را یکسره کرد. بازی مستقیم دقیقاً چیزی بود که پرسپولیس می‌خواست. آمدن مهاجم دومِ تراکتور تایید برنامه پرسپولیس بود. پرسپولیس سه گل زد، دو گل هم نزد تا برنده مطلق فینال  ليگ برتر باشد. برانکو با زبان فوتبال امیر را برد.
نویسنده:رامتین جباری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
یاد از آن روزی که بودم ژنرالی ، من
دور از دست رقیبان ، در کناری من
ای قلعه نویی بکوش
ای آدم خانه بدوش
آدم باید فرار کنه ، تبریز بره چکار کنه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
گاگول
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
کلا فازت چیه ....الان مثلا کری خواندی ...شعورم چیزه خوبیه
هوادارن تراکتور ناراحت نباشن ..
هوادارن تراکتور ناراحت نباشن ...با اینکه نتوستن ازامید-احمد-سجاد-هاشم استفاده کنند اما نیمه دوم بازی خوبی انجام دادن وانشالله قهرمان حذفی میشن ...ولی باید قبول کرد که پرسپولیس امثال فوتبالی بالاتر ازاسیا ارائه میده وتیم یکدست وکاملی هستن وبه احتمال 99درصد قهرمان لیگ خواهند شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل