بازدید 2937
۱

اینفوگرافی جریمه های دلاری استقلال!

در اوج بحران های دلاری ، بیش از ۲ میلیون دلار برای چیزی تقریبا نزدیک به هیچ در استقلال هزینه شده است!
کد خبر: ۶۶۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 05 February 2017
۵ فصل در لیگ برتر از سال ۹۰ تا ۹۵ و تنها ۲ میلیون دلار غرامت برای ۱۱ بازیکن خارجی. 

به گزارش تابناک ورزشی، تماشاگران امروز با انتشار اینفوگرافیکی به بررسی غرامت‌هایی که تا امروز باشگاه استقلال به پرداخت آن متهم شده است، پرداخت.

این یک رکورد برای مدیران استقلال است. اگرچه پرسپولیس هم شرایطی مشابه با استقلال دارد اما ۱۱ بازیکنی که مجموع بازی شان در این سال ها برای استقلال به اندازه تعداد بازی های ۵ فصل نمی شود ، بیش از ۳ میلیارد تومان تعهد ایجاد شده است و البته مهمتر از آن غیر از پول هایی که گرفتند ، حدود ۲ میلیارد تومان غرامت دادگاهی برای شان صادر شده است!

مرور این لیست ، نشان از دقت خرید مربیان و مدیران استقلال در حفظ سرمایه ملی دارد. اینکه در اوج بحران های دلاری ، بیش از ۲ میلیون دلار برای چیزی تقریبا نزدیک به هیچ در استقلال هزینه شده است ! در نهایت هم حال این اتفاقات ، ممنوعیت نقل و انتقالات استقلال از سوی فیفا شده که خودش غرامت میلیون دلاری دیگری را برای استقلال برای هزینه قراردادهای آندو تیموریان و سرور جباروف به همراه دارد!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لطفاً میفرمودید که در این 5 سال چه کسانی مدیریت این باشگاه را بعهده داشتند تا اگر احتمالاً رئال و بنفیکا مدیر لازم داشتند بتوانند از این اعجوبه ها استفاده بهینه کنند !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر