بازدید 6550
۱
واکنش

قلعه‌نویی:پرسپولیس بهتربود وفاصله را زیادکرد

ایرانپوریان و شهرام گودرزی بازی می‌کردند، اما از نظر فنی در زمین نبودند. اگر بازیکنان اصلی را داشتیم، اینها بازی نمی‌کردند. وقتی این مسئله اخیر به وجود آمد، از آنها خواهش کردیم بازی کنند.
کد خبر: ۶۶۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 05 February 2017
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: پرسپولیسی‌ها بهتر از ما بودند و بابت این برد به آنها تبریک می‌گویم.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی بعد از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیس و کادرفنی آنها به خاطر این برد تبریک می ‌گویم. آنها بهتر از ما بازی کردند و واقعیت قضیه را باید بگوییم.

وی افزود: ما 10 بازیکن اصلی مان را نداشتیم و چند بازیکن هم محروم بودند. درست است که ایرانپوریان و شهرام گودرزی بازی می‌کردند، اما از نظر فنی در زمین نبودند. اگر بازیکنان اصلی را داشتیم، اینها بازی نمی‌کردند. وقتی این مسئله اخیر به وجود آمد، از آنها خواهش کردیم بازی کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند رای فیفا بازمی‌گردد یا خیر؟ گفت: فکر نکنم رای برگردد و باید با همین موجودی ادامه دهیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: به گروه داوری باید تبریک بگویم، هر چند روی گل اول شک داریم. پرسپولیس در این شرایط بهتر کار کرد و فاصله امتیازی‌اش بیشتر شد و ما از کورس عقب قهرمانی افتادیم.

قلعه‌نویی:پرسپولیس بهتربود وفاصله را زیادکرد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
10نفر از بازیکنامان نبودند!!! اینه حرف های شاغلامیه که تو فجر سپاسی میگفت 20 تا بازیکن مصدوم داشتیم 10 نفر محروم 15 نفر سرباز که اگه همه رو جمع می زدی 100 نفری میشدن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل