بازدید 2966
وب سایت ایندین اکسپرس در گزارشی نوشت:

ترامپ در انتظار انتخابات ایران، برجام فعلا متوقف نمی شود

مشخص نیست که واکنش نهایی ترامپ در قبال این توافق چه باشد، اما تحلیل گران بر این باورند که وی متقاعد شده است که این توافق را متوقف نکند.
کد خبر: ۶۶۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 05 February 2017
مشخص نیست که واکنش نهایی ترامپ در قبال این توافق چه باشد، اما تحلیل گران بر این باورند که وی متقاعد شده است که این توافق را متوقف نکند,

  وب سایت ایندین اکسپرس در گزارشی نوشت: رئیس جمهور آمریکا ترامپ که تاپیش از این توافق برجام را یکی از بدترین توافق های انجام شده می دانست، به احتمال زیاد با این موضوع کنار آمده و خود وی نیز از این توافق حمایت خواهد کرد.این وب سایت نوشت: همچنان کاملا مشخص نیست که واکنش نهایی ترامپ در قبال این توافق چه باشد، اما تحلیل گران بر این باورند که وی متقاعد شده است که این توافق را متوقف نکند و همچنین بر این باور است که این توافق یک فرصت اقتصادی برای آمریکا نیز می باشد.

ایندین اکسپرس افزود: ترامپ در زمان سخنرانی های خود در مبارزات انتخاباتی، به شدت از این توافق و گروه ۱+۵ انتقاد کرد و پاره کردن توافق برجام را اولویت اول خود دانست. توافق برجام حتی در داخل آمریکا نیز حامیان بزرگی دارد. اخیرا عده از دانشمندان آمریکایی و همچنین برندگان جایزه نوبل و مشاوران هسته ای کاخ سفید در نامه ای به رئیس جمهور آمریکا خواستار حمایت از این توافق را داشته اند. برخی از تحلیل گران نیز بر این باورند که امیدهای اصلاح طلبان با درگذشت هاشمی رفسنجانی برای انتخابات سال آینده کمرنگ شده است و در صورت برهم خوردن توافق هسته ای برجام، امید آنها کمرنگ تر هم خواهد شد.

این وب سایت در پایان نوشت: همه اینها بستگی به این دارد که چطور توافق هسته ای ادامه پیدا می کند. حتی درایران نیز افراد زیادی در مورد این توافق و بهتر شدن اوضاع اقتصادی تردید دارند و همچنان در مورد سرمایه گذاری های کشورهای اروپایی در ایران تردید دارند. به هر حال باید منتظر انتخابات سال آینده ایران بود و دید که چه کسی رئیس جمهور ایران خواهد شد. برخی نیز بر این باورند که این رهبر ایران است که حرف آخر را در زمینه توافق برجام می زند و همه این امور به وی بستگی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار