بازدید 2092
دبیرکل جبهه ایستادگی:

مشارکت بالای مردم اولویت تشکل های سیاسی باشد

دبیرکل جبهه ایستادگی ایران اسلامی از احزاب و تشکل های سیاسی خواست تا برای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش کنند.
کد خبر: ۶۶۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 05 February 2017
به گزارش ایرنا، یدالله حبیبی  با یادآوری فعالیت جریان ها و گروه های مختلف برای انتخابات سال آینده افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات سال آینده از اهمیت زیادی برخوردار است که باید در اولویت تمامی گروه ها، احزاب و تشکل های سیاسی قرار بگیرد.
دبیرکل جبهه ایستادگی به برنامه های این جبهه برای انتخابات سال آینده اشاره کرد و اظهارداشت: این جبهه به صورت رسمی حمایت خود را از شکل گیری و فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرده و از فعالیت این جبهه حمایت می کند.
حبیبی در پاسخ به این سوال که نامزد مورد حمایت جبهه ایستادگی در انتخابات ریاست جمهوری چه کسی است و آیا از نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خواهید کرد، گفت: تعیین نامزد موردنظر زود است و در آینده در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.
وی اظهارامیدواری کرد: اصولگرایان در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری به اجماع کامل دست یابند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال 1396 برگزار می شود. 
بر اساس جدول زمان بندی تعیین ‌شده داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می ‌توانند از 22 تا 26 فروردین ماه به مدت پنج روز نسبت به نام نویسی اقدام کنند. 
همچنین داوطلبان پس از آن که صلاحیت‌ شان از سوی شورای نگهبان بررسی و مورد تایید قرار گرفت می‌ توانند از 8 تا 27 اردیبهشت ماه به مدت 20 روز به تبلیغات انتخاباتی و تشریح برنامه ‌های خود بپردازند. 
نام نویسی از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 30 اسفندماه سال جاری آغاز و تا ششم فروردین ‌ماه 1396 ادامه خواهد داشت که با توجه به همزمانی این تاریخ با ایام نوروز تلاش ها برای تغییر زمان نام نویسی این انتخابات ادامه دارد.
نامزدهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز مهلت تبلیغات دارند که زمان تبلیغات آن ها از 21 تا 27 اردیبهشت ‌ماه تعیین شده است. 
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه اصفهان، اهر و هریس، بندرلنگه، بستک و پارسیان، مراغه وعجب شیر برگزار می شود که داوطلبان شرکت در این انتخابات می ‌توانند از 8 تا 14 اسفندماه نسبت به نام نویسی اقدام کنند. 
نامزدهای انتخابات میان ‌دوره ‌ای مجلس دهم از 21 تا 27 اردیبهشت ‌ماه به مدت هفت روز می‌ توانند به تبلیغات بپردازند. 
منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار