بازدید 1989

تاکید برنامه ششم بر شکوفایی صنعت گردشگری

رییس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس اعتقاد دارد برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در کشورمان می تواند زمینه خوبی برای بازاریابی و جذب گردشگر خارجی باشد.
کد خبر: ۶۶۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 05 February 2017
جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره اینکه برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته کشورمان فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های سرزمین کهن ایران به دنیا است، گفت: رتبه دهم جاذبه‌های تاریخی و رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی دنیا به ایران تعلق دارد از این رو با کمی تلاش مضاعف و تبلیغات می‌توان زمینه جذب گردشگران خارجی را فراهم کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حدود ۶۵ شرکت خارجی از ۲۱ کشور دنیا در ایران می تواند زمینه خوبی را برای ایجاد تعامل دوطرفه به منظور بازاریابی و جذب گردشگر ایجاد کند، اظهار کرد: در این بین حضور شرکت های داخلی نیز موجب خواهد شد تا فعالان صنعت گردشگری با ظرفیت های فعالان داخلی آشنا شده و بتوان مسیر رونق گردشگری را هموار کرد.

وی با اشاره به اینکه امروزه ارائه ویزای فرودگاهی، لغو روادید دوجانبه، توسعه هتل‌ها و غیره از جمله مواردی است که می‌تواند در ایجاد رونق صنعت گردشگری تاثیر بسزایی بگذارد، اظهار کرد: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه نیز به شکوفایی صنعت گردشگری توجه خاصی شده است.

کوچکی‌نژاد با تاکید بر اینکه متاسفانه هنوز ظرفیت برخی از استان‌ها در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به خوبی معرفی نشده است، افزود: از این رو دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته می‌تواند بستر خوبی برای تبلیغات در این عرصه به حساب آید.

رییس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای افزایش میزان ورود گردشگران باید خدمات ارائه شده در حوزه گردشگری را به سطح استانداردهای بین المللی رساند، خاطرنشان کرد: هم اکنون برخی از زیرساخت‌ها مانند مسیرهای دسترسی، اماکن اقامتی و غیره با ضعف مواجه هستند از این رو برگزاری این رخداد می‌تواند مسئولان و فعالان بخش خصوصی در عرصه گردشگری را بیشتر با یکدیگر آشنا سازد تا شاهد رشد و توسعه در این عرصه باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار