بازدید 5709

شروع مجدد عملیات امداد در آبعلی

کد خبر: ۶۶۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 04 February 2017
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از ارائه گزارش مفقود بودن راننده کامیونی که زیر بهمن گرفتار شده بود خبر داد و گفت: با توجه به اعلام فقدانی اخیر، گزارش مربوطه به هلال احمر و سایر دستگاه‌های متولی ارسال شد تا عملیات امدادرسانی مجددا آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به اعلام یک نفر مفقودی در جریان سقوط بهمن در جاده هراز اظهار داشت: علی رغم اعلام اتمام عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط بهمن در محور هراز توسط نیروهای امدادی و هلال احمر،‌ دقایقی پیش، خبری مبنی بر مفقودی راننده یک کامیون گرفتار در بهمن به اطلاع همکاران ما رسید.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: گرچه تا ساعتی پیش، گزارشی از فقدان هیچ فردی در جریان سقوط بهمن در جاده هراز به نیروی انتظامی گزارش نشده بود، دقایقی پیش گزارشی به اطلاع همکاران ما در کلانتری آبعلی رسید که بر اساس آن، راننده کامیون گرفتار شده در سقوط بهمن، مفقود شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در جریان امدادرسانی این حادثه، یک جسد در کامیون مذکور کشف شده بود، گزارش‌های به دست آمده نشان می‌دهد که سرنشینان این کامیون دو نفر بوده‌اند که جسد کشف شده مربوط به کمک راننده این خودرو بوده و هنوز اثری از راننده این کامیون در دست نیست.

ناظری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام فقدانی اخیر، گزارش مربوطه به هلال احمر و سایر دستگاه‌های متولی ارسال شد تا عملیات امدادرسانی مجددا آغاز شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر