بازدید 1417

کوثری: انقلاب اسلامی دست دزدان خارجی را قطع کرد

نماینده سابق مجلس گفت: انقلاب اسلامی در یک مرحله دست دزدان خارجی را قطع کرد اما باید دست دزدان داخلی را نیز قطع کنیم.
کد خبر: ۶۶۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 04 February 2017
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،اسماعیل کوثری  درباره تاثیر انقلاب بر نابودی هژمونی آمریکا در منطقه اظهار داشت: انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) آغاز شد و مردم به درخواست ایشان لبیک گفتند و این انقلاب مردمی با تفکر اسلام ناب محمدی شروع شد و مورد شناخت ابرقدرت‌ها در آن مقطع نبود.

وی افزود: آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها نسبت به رهبر کبیر انقلاب شناخت نداشتند و فکر می‌کردند امام همانند سیاستمداران دیگر اهل معامله است و یا از طریق فشار آوردن می‌توانند امام خمینی(ره) را تحت تاثیر قرار دهند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: با طلوع انقلاب اسلامی کشورهای غربی ترور شخصیت ها  را شروع و گروه‌های ضد انقلاب را فعال و همینطور جنگ علیه ما را آغاز کردند، اما امام(ره) مانند کوه ایستادند و در نهایت دست آمریکا و دیگر کشورهای غربی را از کشورمان قطع کردند.

وی با اشاره به اینکه این کشورها منافع زیادی در کشورمان داشتند گفت: قبل از انقلاب شش میلیون و نیم نفت تولید می‌شد و نیم میلیون آن مصرف داخلی داشت و مابقی آن صادر، زیرا در آن زمان اختیاری وجود نداشت.

کوثری اظهار داشت: آمریکایی‌ها قانون کاپیتولاسیون را تصویب کردند از این رو هر جنایتی آنها در کشورمان انجام می دادند رسیدگی به آن وجود نداشت. حدود پنجاه هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند و باید با پیروزی انقلاب پا به فرار می گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب منافع آمریکا را در منطقه حفظ می‌کرد ادامه داد: تمامی موارد ذکر شده موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و پیروزی مطلق جمهوری اسلامی باعث عصبانیت کشورهای غربی شد.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه سقوط ابرقدرت شرق را امام خمینی(ره) پیش‌بینی می‌کردند ادامه داد: ۵ سال قبل از سقوط ابر قدرت شرق امام(ره) نامه ای به گورباچف نوشتند تا کارهایی را انجام دهد اما این حرکت صورت نگرفت، در نهایت کمونیست سقوط کرد همان طور که امام پیش‌بینی می‌کرد.

کوثری با بیان اینکه ابرقدرت غرب نیز بر همین اساس در حال فروریزی است و آنها نیز عصبانی هستند گفت: ما به ضعیف ترین و کوچکترین کشور به دلیل اسلام ناب محمدی تعدی و تجاوز نمی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم این نظام را از خودشان می‌دانند و اینجاست که آنها عصبانی هستند و باید گفت از این عصبانیت بمیرید خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در یک مرحله دست دزدان خارجی را قطع کرد اما باید دست دزدان داخلی را نیز قطع کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر