بازدید 29845

جزئیات تحریم‌های جدید آمریکا علیه 12 نهاد مرتبط با ایران

وزارت خزانه داری آمریکا تحریمهای جدیدی علیه 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران اعمال کرد. پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا در بیانیه‌ای از این تحریم‌ها استقبال کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 03 February 2017
وزارت خزانه داری آمریکا تحریمهای جدیدی علیه 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران اعمال کرد.

به گزارش «تابناک»، وزارت خزانه داری آمریکا تحریمهای جدیدی علیه 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران اعلام کرد.

طبق بیانیه خزانه‌داری آمریکا شرکت‌های تحریم شده عبارتند از:

1- شرکت ستاره شرقی، 2- شرکت آرین دانش، 3- شرکت ساختمانی-تجاری ماهر، 4- شرکت تجاری-انرژی میراژ، 5- شرکت بین المللی ام کی اس، 6- شرکت صادرات واردات نینگبو، 7- شرکت داریا افق سبز، 8- شرکت داروسازی ریم، 9- شرکت رویال پرل مستقر در امارات، 10- شرکت زیست تجهیز پویش، 11- شر کت تجاری کاسالینگ و 12:Mirage for Waste Management & Environmental Services sarl

اسامی افراد به شرح زیر هستند:

1- یحیی الحا2 2- عبدالله اصغرزاده3- داریان تنی4- ابراهیم حسن دهقان5- فرحات محمدعبدالامیر 6- محمد مقام 7- کامبیز رستمی 8- علی شریفی 9- کین شینهوا 10- ریچارد یو 11- مصطفی زاهدی 12- قدرت زرگری13- کارول ژوو

پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا در بیانیه‌ای از این تحریم‌ها استقبال کرده‌اند.
 
تعداد بازدید : 223
دانلود 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۲
میخواستین از همون اول در مورد موشکی هم مذاکره میکردین. تقصیر خودتونه.
الان همه میگن نقض برجامه ولی آخرش هیچ اتفاقی نمیفته.
یعنی اولش فقط سر و صدا میکنیم ولی 10 برابر بدتر از این هم بشه، باز مسئولین هیچ کاری نمیکنن.
ما که اسم این شرکت ها رو تابحال نشنیدیم ظاهرا آمریکایی ها خیلی بهتر از ما می دونند هزاران هزار میلیارد پول هایی که از بودجه کشور گم میشه و اختلاس هایی که آخر پولش پیدا نمیشه کجا و توسط کیا خرج میشه
مهم نيست. تحريم كاغذ پاره ست. بزرگ ميشيم يادمون ميره
شرکت داروسازی ؟ آقایان در شرکت داروسازی چه کاری صورت می دهند ؟
عجب تحریم برجام که برداشته شده !
این شرکت دارو سازی هم جز موشک هستش ظاهرا؟
مسولین محترم جواب شما چیه با این برجام؟!!!
جواب ما جواب رهبری است ......اقای ریس جمهور
ما که تو ایرانیم یکبار هم این اسامی رو نشنیده ایم چه اطلاعاتی دارند
به نظرم درمقابل یه گاو وحشی، باید مثل یه گاوباز ماهر، جاخالی داد....
دیوار تحریم فرو ریخت

:)
خیلی از مردم به خصوص توی کامنت های تابناک متوجه خطری که متوجه ایران هست نیستند. ترامپ فقط یه نفر دیوانه نیست. ترامپ نماینده بخش عظیمی از آمریکایی ها هست که تو فرهنگشون جنگ طلبی نهادینه شده. امروز باید جلوی آمریکا با هم دیگه متعهد باشیم و به جای انتقاد از ایستادگی حکومت جلوی آمریکا پشت کشورمون بایستیم. پس فردا که جنگ بشه سرباز آمریکایی که حمله می کنه ایران براش فرقی نمی کنه که شما با آمریکا خوب هستید یا نه. همه رو با هم قتل عام می کنند.
تازه اولشه
وضعييت خطرناك وحساس است
کین شینهوا رو دوست دارم
بیچاره بورس وسهامدارانش
عجب دیونه ای این ترامپ یکی بهش بگه اکثر اینایی که تحریم کردی خارجکین ایرانی نیستن اشتباه آدرس دادن
همش کاغذ پارست
اینهمه هیاهو تحریم میکنیم تحریم میکنیم همینا بودن..؟! حالا من گفتم بانکا یا شرکتای هواپیمایی یا شرکتهای نفت و فرآورده نفتی و ازین چیزارو تحریم میکنن...
دلواپسان کجایید برجام نقض شد
هیچی بدبختی دوباره شروع شد
روحانی بابت همه الطاف و تدابیرت مچکریم مچکریم مچکریم!!!
ایران باید بلافاصله بخشی از تعلیغ فعالیتهای هسته ای را فعال نماید و نباید در مقابل این حرکت
امریکا ساکت ماند
قابل پيش بينى بود.
ارباب دنیاست آمریکا،، دمش گرم
امریکا هیچ غلطی واقعا نمی تواند بکند وتحریم مشکل انان است که تفریحات با کلاس شان را در امریکا واروپا می گذرانند ونخ مردم ایران
اینم نقض برجام
واکنش دولت اینه که فقط حرف میزنه
یه گاو وحشی افتاده تو خیابون و به هرکی جلوش باشه، شاخ میزنه
مشکل جمهوری اسلامی ایران در نظر سردمداران آمریکا و غرب انرژی هسته ای یا آرمایش موشکی نیست. مشکل آنان نفس نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و نفوذ آن در منطقه و نیز دلهای انسان های ازاده در جهان است. مشکل آنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، مشکل انان اتحاد سپاه و ارتش و اتحاد ملت و دولت و رهبر است، مشکل انان حزب الله در لبنان و انصار الله در یمن و جیش الشعبی در عراق و مدافعان حرم در سوریه است، مشکل آنان خودکفائی ایران در بخش های مهم تسلیحات است، مشکل آنان فناوری تسلیحات و سایر صنایع سنگین و سبک کشور است، تا نظام جمهوری اسلامی در ایران برقرار است و تا اصول انقلاب اسلامی در بدنه نظام حکم فرماست، دشمنی آمریکا و غرب ادامه خواهد داشت. آمریکا از نظامی در ایران حمایت خئواهد مرد یا متعرض آن نخواهد شد که مانند نظام های پوسیده منطقه پا روی دم آن نگذارد.
اقایی کرده اینا که مهم نیستن
از مردم درخواست می کنم یک کمکی بکنند یه مقداری پول جمع کنیم 50، 60 تا عینک برای دولت و افراد مذاکره کننده در برجام بخریم. خداییش خیلی نیاز شدیده. فکر کنم سمعک هم باید بگیریم. اگه آقای دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت در خصوص کمک هزینه خرید عینک و سمعک برای اعضای دولت مردم را مساعدت کنند ممنون خواهیم بود. با تشکر. از طرف یک بیسواد.
خخخخ. خوب فردا 12 شرکت با اسم جدید ثبت می کنن و همین شرکتها رو می برن تحت اسامی جدید تا زمانی که دوباره آمریکایی ها بهانه تازه برای این 12 شرکت جدید پیدا بکنند. بعدش باز دوباره همین سیکل اتفاق می افته.
لطفا تابناک اگر ممکن هست مقاله ای تهیه کنید,که توضیح بده,چرا این افراد و شرکتها تحریم شدند,و چه تاثیری به سیستم مالی و اقتصادی کشور داره و امریکایی ها در این محاسبه چی فکر کردند و چه ضربه ای هدفشون بوده...؟
سقوط سهمگین بورس از دقایق اولیه روز شنبه 16 بهمن آغازشد
شروع شد....
کین شین هوای بیچاره این وسط دعوای ایران وامریکاقربانی میشه .این دوتاکه پدرکشتگی دارند!!
دمت گرم ترامپ زنده باد
با سلام ، دور از انتظار نبوده و نیست از ابتدا مشخص بود که موضوع هسته ای یک بهانه است ، اگر از مساله موشکی هم که اقتدار و امنیت مملکت است کوتاه بیاییم خواهند گفت چرا اسرائیل را برسمیت نمیشناسید ،علی رقم اشتباهی که در مساله هسته ای شد،خوشبختانه موضوعات اخیر باعث شد مردم و مسئولین بیشتر به این موضوع پی ببرند ، بنظر میرسدمساله زیبایی که در آمریکا اتفاق افتاده این است که آمریکا سعی در اسلام هراسی در کشورش کرد و مردم را ظاهرا به اسلام بدبین کرد ، همین مساله باعث شد مردم نا خواسته به ترامپ رای بدهند و اکنون در گل گیر کرده اند که با این تحفه چه کنند .
ببخشید من فقط یک چیز را نمی فهمم : دلیل انجام آزمایش موشکی ناموفق ما چه بود؟؟؟؟
در ادامه ریزشهای پی درپی و مستمر بورس امروز شنبه 16 بهمن شاخص کل به کانال 76 هزارواحد سقوط کرد
خوب خدا رو شکر که اسم من و شرکنم نبود توی این لیست
نمونه موشکها باید زیر نظر کمیسیون محرمانه سازمان ملل بررسی شود تا باختلافات و تنش ها خاتمه داده شود لجاجت چرا؟
اطمینان دارم همان بلایی که سر تأسیسات هسته ای آوردند، سر موشک و تسلیحات هم می آورند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر