بازدید 6219
۲

ماجرای محرومیت تراکتور وشکایت میلیاردی ژائو ویلا چیست؟

ویلا با تراکتور قرارداد دوساله‌ای در دو فصل 91-92 و 93-92 داشته و رقم قرارداد این بازیکن هم رقم عجیب و سنگین 680 هزار دلار بود. او در زمان امضای قرارداد 107 هزار دلار دریافت کرد اما تراکتور می گوید به دنبال بقیه قبوض و اسناد پرداختی به این بازیکن خارجی است!
کد خبر: ۶۶۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 03 February 2017
ژائو ویلا بازیکن پرتغالی سابق تراکتورسازی با ارسال نامه ای از فیفا رسما موفق شد این باشگاه را محکوم کرده و ضربه ای بزرگ به تراکتورسازی وارد کند. این در حالی است که چنانچه باز هم طلب این بازیکن نه چندان باکیفیت پرداخت نشود، احکام کسر امتیاز در راه خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، ژائو ویلا با تیم تراکتورسازی قرارداد دوساله‌ای برای دو فصل 91-92 و 93-92 داشته و رقم قرارداد این بازیکن هم رقم عجیب و سنگین 680 هزار دلار بوده است. او در زمان امضای قرارداد 107 هزار دلار دریافت کرده است اما تراکتور می گوید به دنبال بقیه قبوض و اسناد پرداختی به این بازیکن خارجی است!

ماجرای محرومیت تراکتور وشکایت میلیاردی ژائو ویلا چیست؟

در تاریخ 6 نوامبر 2014 حکمی مبنی بر محرومیت تراکتورسازی به مبلغ 483 هزار دلار توسط DRC صادر شد که مورد اعتراض باشگاه تراکتورسازی واقع‌ شده است. در نامه ماقبل آخر یعنی 28 سپتامبر 2015 تا 10 اکتبر 2015 به ایران فرصت ارائه اسناد داده‌ شده که بعد از آن در آخرین نامه در 9 نوامبر 2015 طی نامه فیفا به وصول اسناد دفاعیه و لوایح آن در تاریخ 11 اکتبر 2015 تأکید شده است.
مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی می گوید: با توجه به موارد فوق رأی صادرشده متعلق به 2 سال قبل بوده و در سال گذشته دفاعیه و لوایح باشگاه تراکتورسازی جهت دفاع کامل بوده است. نکته حائز اهمیت این است که هنوز پرونده ژائو ویلا جهت بررسی به کمیته انضباطی فیفا ارسال نشده و حتی برفرض محال پس از ارسال به کمیته انضباطی فیفا و صدور رأی علیه باشگاه تراکتورسازی مجدداً قابل استیناف و طرح در شورای عالی داوری فوتبال (CAS) است.

2 نکته مهم در خبر منتشر شده وجود دارد. نکته اول این است که تاریخ صدور نامه 22 نوامبر 2016 (امروز) بوده که قبل از ابلاغ به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و باشگاه تراکتورسازی از چه طریقی و به چه کسانی واصل‌ شده است.
نکته دوم عدم اطلاع همگان بوده که حکم اخیر را لازم‌الاجرا دانسته، درصورتی‌ که احکام، حتی کمیته انضباطی فیفا که لازم‌الاجرا بوده، نیز قابل استیناف و بررسی مجدد در شورای عالی داوری ورزش (CAS) می‌باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مدیریت و درایت و کاردانی در همه سطوح از سر و پای این مدیران بی مغز میریزه ده هزار دلار و محرومیت استقلال و 577 هزار دلار و چند بازی با بازیکنان غیر مجاز که حتما کسر امتیاز هم در پی خواهد داشت و کسر 6 امتیاز به خاطر دیرکرد پول قرارداد اولیویرا برای ترکتورسازی همه حکایت از کمال نادانی مسئولین باشگاه دارد
آخه یکی نیست به این مدیران ( شاید بهتره بگویم دلال های مدیر نما ) بگوید که در این اوضاع خراب اقتصادی کشور ، بازیکن خرجی آخه چه صیغه ایه دیگه .
تازه اگر بازیکن خارجی بدرد بخور باشه که ایران نمی آید .
اما از ... در امان بودن حیرت انگیز مدیران نالایق .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر