بازدید 4736

هزار دستگاه خودرو در کولاک فیروزکوه گیرافتادند

کد خبر: ۶۶۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲ 03 February 2017
سخنگوی سازمان راهداری با اشاره به وقوع کولاک شدید در محور فیروزکوه، از گیرافتادن حدود یکهزار دستگاه خودرو در کولاک این جاده خبر داد.

به گزارش مهر، یاسر خالدی افزود: به علت کولاک شدید محور فیروز کوه بسته شده و سازمان راهداری در حال برف روبی خلاف جهت حرکت ماشین هاست.

وی اظهارداشت:در حال حاضر در جاده فیروزکوه حدود ۵۰۸ دستگاه خودرو به سمت تهران و ۴۰۰ دستگاه خودرو به سمت شمال در کولاک مانده اند.

به گفته خالدی، سازمان راهداری برای کاهش حجم ترافیک و جلوگیری از افزایش ماشین های درراه مانده، محور فیروزکوه را تا اطلاع ثانوی بسته است.

سخنگوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی برف و کولاک تا ساعت  یک و نیم نیمه شب ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگرچه تمام دستگاه های مسئول ازجمله هلال احمر، وزارت بهداشت و ... درحال کمک رسانی به درراه مانده ها هستند اما از هموطنانمان درخواست می شود که حتی الامکان از سفر به مسیرهای برفی خودداری کنند.

سخنگوی سازمان راهداری تاکید کرد: از هموطنان گرامی درخواست می کنیم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، تا اطلاع ثانوی از سفر به آزادراه قزوین-رشت، محور فیروزکوه، محور کندوان، سمنان-کیاسر، سمنان- فیروزکوه خودداری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان