بازدید 3142

پیکان با منشا، فاتح جنگ پرگل باسپاهان

کد خبر: ۶۶۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 02 February 2017
تیم پیکان پس از پشت سر گذاشتن 4 مسابقه ناخوشایند در نیم فصل دوم، سرانجام به پیروزی دست یافت.در حال حاضر سپاهان با 28 امتیاز رتبه پنجم را در اختیار دارد و پیکان با 26 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته است. 

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان هفت هفته بدون شکست را سپری کرده بود و پیکان نیم فصل دوم را با بدترین شکل ممکن آغاز کرد؛ سه شکست و یک تساوی حاصل کار آن ها از 4 مسابقه بوده است. 

با توجه به پیروز مقتدرانه استقلال برابر ماشین سازی در تبریز و نبرد این تیم ها برای کسب سهمیه آسیایی به نظر می رسد هر دو تیم برای کسب پیروزی به این دیدار پا گذاشته اند که همین موضوع بازی را پر گل و جذاب کرد.

این دیدار که در ورزشگاه شهدای شهر قدس و با قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار شد اخطاری های زیادی داشت که شامل ابوالفضل ابراهیمی(18)، سجاد آشوری(35) و رحمان احمدی(41) و شهریار مقانلو (79) از پیکان و جلال عبدی(43) از سپاهان شدند.
 
 ترکیب پیکان:رحمان احمدی، مهران موسوی، امیر حسین صادقی، علی حمودی، لئون هایراپتیان، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، مهدی شیری، ابوالفضل ابراهیمی، سجاد آشوری( 79 شهریار مغانلو) و گادوین منشا.
سرمربی: مجید جلالی
 
ترکیب سپاهان: مهدی امینی، شجاع خلیل زاده(46 رسول نویدکیا)، موسی کولیبالی، سید جلال عبدی، میلاد سرلک، مسعود حسن زاده، جلال علی محمدی، احسان حاج صفی، عارف غلامی، رضا میرزایی(59 فرید کریمی) و مهرداد محمدی(69 حسین پاپی).
سرمربی: عبدا.. ویسی


گل‌های این دیدار را عارف غلامی (13 - گل به خودی) و گادوین منشا (43 - پنالتی و 55) برای پیکان و احسان حاج‌صفی (66) و مسعود حسن‌زاده (84-پنالتی) برای سپاهان به ثمر رساندند. 

پیکان این بازی حساس را 3 بر 2 برد اما سپاهان می توانست بازی سه بر هیچ باخته را حتی به تساوی بکشاند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر