بازدید 4398
۱

حادثه کولبرها به‌مانند پلاسکو مهم است

کد خبر: ۶۶۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 02 February 2017
نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود با بیان این‌که «اتفاقی که برای کولبرها رخ داد مانند حادثه پلاسکو مهم است»گفت: باید بیش از گذشته به مناطق مرزی و محروم توجه شود و این حادثه هشداری برای مسئولین باشد تا جدی‌تر در جهت حل مشکل اقتصادی و معیشتی گام بردارند.

به گزارش ایسنا،‌ متن یادداشت محمدرضا عارف در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش به شرح زیر است:

«یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران محرومیت زدایی بود که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه با همت مردم و دولتمردان صورت گرفته است، اما متاسفانه هنوز آثار محرومیت در مناطقی از کشور وجود دارد. آنچه که طی روزهای اخیر برای اهالی کولبر سردشتی اتفاق افتاد بسیار دردناک بود. جان باختن عده‌ای از هموطنان‌مان زیر بهمن و سرمای شدید که برای تامین معاش خود به کولبری روی آورده‌اند نشان داد که ما مسئولین باید در قبال این گونه حوادث ناگوار خود را مسئول بدانیم و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنیم، چرا که ایجاد مشاغل پایدار بخصوص در مناطق محروم از جمله وظایف نظام اسلامی است که باید همه ما که جزو مسئولین این نظام محسوب می‌شویم در این راستا تلاش کنیم که متاسفانه این امر به صورت مطلوب انجام نشده است و برخی از هموطنان‌مان به دلیل نداشتن شغلی آبرومند و عدم توسعه پایدار در آن مناطق به مشاغل بی ثبات روی می‌آورند که در شأن آن‌ها و به طریق اولی در شأن نظام اسلامی نیست.

باید بیش از گذشته به مناطق مرزی و محروم کشور توجه کرد و بدانیم اتفاق ناگوار مانند حادثه اخیر که برای کولبرها در منطقه سردشت روی داد مانند حادثه پلاسکو مهم است و نباید به راحتی از آن عبور کرد. باید این حادثه هم هشداری برای همه مسئولین باشد تا جدی‌تر در راه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و از جمله اشتغال جوانان عزیر کشورمان گام بردارند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
همه چیز گردن دولت نیست چرا همشهریهای این کولبران که صاحب اصلی بار هستند و سود های ملیاردی به جیب زدند با پولی که دارند اقدام به ایجاد کارخانه در ان مناطق نمیکنند.اگر اشتغال در ان مناطق ایجاد بشه کسی دنبال کولبری نمیره در نتیجه قاچاقچی های اصلی از این اتفاق متضرر میشن بخاطر همینه که اونها دنبال این هستند که بیکاری همچنان در اون مناطق وجود داشته باشه تا به سود کلان خودشون برسند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر