بازدید 3176

اولین گل ته وز برای شانگهای شنهووا

ین دیدار دوستانه برای آماده سازی شانگهای پیش از تقابلشان در جام باشگاه های آسیا با بریسبون رور بود که شانگهای موفق شد 3-0 پیروز شود که دو گل را اوبافمی مارتینز و یک گل را کارلوس ته وز به ثمر رساند. در حالیکه شانگهای با گل مارتینز از حریف پیش بود، ته وز اختلاف را دو برابر کرد و با گل دوم مارتینز کار سیدنی یونایتد به پایان رسید.
کد خبر: ۶۶۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 02 February 2017
کارلوس ته وز، مهاجم شانگهای شنهوا، شب گذشته موفق شد اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،  او که با حضورش در این تیم به پردرآمد ترین بازیکن جهان تبدیل شده، شب گذشته دومین بازی اش را برای تیمش مقابل سیدنی یونایتد انجام داد. این دیدار دوستانه برای آماده سازی شانگهای پیش از تقابلشان در جام باشگاه های آسیا با بریسبون رور بود که شانگهای موفق شد 3-0 پیروز شود که دو گل را اوبافمی مارتینز و یک گل را کارلوس ته وز به ثمر رساند. در حالیکه شانگهای با گل مارتینز از حریف پیش بود،  ته وز اختلاف را دو برابر کرد و با گل دوم مارتینز کار سیدنی یونایتد به پایان رسید.
 اولین گل ته وز برای شانگهای شنهووا
لیگ چین هنوز اغاز نشده و تیم ها در حال اماده سازی برای شروع لیگ هستند. فصل جدید جام باشگاه های آسیا نیز از هفته آینده شروع خواهد شد و باید دید تیم های چینی با خرج های نجومی که در این نقل و انتقالات انجام داده اند، چه نتایجی کسب خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار