بازدید 1730

حمله داعش به فرودگاهی نظامی در ریف دمشق دفع شد

نیروهای ارتش سوریه، شب گذشته موفق شدند حمله بزرگ عناصر گروه تروریستی داعش به فرودگاه نظامی «السین» در ریف دمشق را دفع کنند.
کد خبر: ۶۶۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 02 February 2017
 نیروهای ارتش سوریه، شب گذشته موفق شدند حمله بزرگ عناصر گروه تروریستی داعش به فرودگاه نظامی «السین» در ریف دمشق را دفع کنند.
 

به گزارش تسنیم، گروه تروریستی داعش، عصر روز چهارشنبه حمله گسترده‌ای به فرودگاه نظامی السین در ریف دمشق صورت داد.

یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد، ارتش حمله بزرگ به منطقه «المثلث» در شمال شرقی فرودگاه نظامی السین در ریف دمشق را دفع و بیش از 5 دستگاه خودروی مجهز به مسلسل‌های دوشکا، که متعلق به داعش بود را منهدم کرد.

این منبع در گفت‌وگو با خبرگزاری آلمان، تأکید کرد که ارتش سوریه در حال حاضر «امنیت جاده فرودگاه السین را بعد از درگیری‌های شدید با عناصر مسلح داعش، فراهم و همچنین مواضع خود را مستحکم می‌کند و دامنه کنترل خود در اطراف فرودگاه را گسترش می‌‌دهد.»

گفتنی است که بعد از یورش گسترده عناصر تروریستی داعش به کارگاه «سیمان البادیه» و مواضع نظامی ارتش سوریه در مجاور آن، نیروهای ارتش برخی مواضع نظامی‌شان در منطقه «الضمیر» در ریف شرقی دمشق را تخلیه کرده‌اند.

در همین راستا، یک منبع نظامی دیگر به خبرگزاری آلمان گفت که بیش از 300 نیروی نظامی سوریه، چهارشنبه‌شب مجبور شدند از کارگاه سیمان البادیه در شرق شهر دمشق (حدود 45 کیلومتری پایگاه نظامی الضمیر) عقب‌نشینی کنند.

این منبع تأکید کرد، نیروهای ارتش ساعاتی پس از این عقب‌نشینی، هجوم وسیعی صورت دادند که در آن صدها ارتشی موفق شدند پس از بازپس‌گیری روستای «ام‌الرمان» در شرق شهر الضمیر، عناصر داعشی را از این شهر فراری دهند.

گزارش‌ها از ریف شرقی حمص نیز حاکی است که ارتش سوریه دامنه سیطره خود در منطقه «التیفور» را در جریان عملیات نظامی گسترده علیه عناصر داعش، گسترش داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار