بازدید 3424

یک اسیر فلسطینی زندانبان صهیونیست را زخمی کرد

کد خبر: ۶۶۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲ 02 February 2017
یک اسیر فلسطینی با سلاح سرد به یکی از ماموران صهیونیست در زندان «النقب» حمله و او را زخمی کرد.

به گزارش مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک اسیر فلسطینی با نام «احمد عمر نصار» از اهالی نابلس شامگاه چهارشنبه یک زندانبان صهیونیست را با سلاح سرد در یکی از بندهای زندان «النقب» زخمی کرد.

انجمن اسرای فلسطینی اعلام کرد پس از آنکه یکی از اسرای این زندان در اعتراض به عملیات شکنجه و سرکوب اسرا در زندان «نفحه» یک زندانبان صهیونیست را زخمی نمود نظامیان سرکوبگر زندان های رژیم صهیونیستی با یورش به بند ۱۶ زندان النقب اقدام به ضرب و شتم اسرا و استفاده از گاز اشک آور نمودند.

گفتنی است که درگیری و ناآرامی ها در داخل زندان های صهیونیستی در اعتراض به شکنجه و اقدامات سرکوبگرانه اداره امور زندان ها در حق اسرای زندان «نفحه» صورت می گیرد.

این در حالی است که روز چهارشنبه نیز یک اسیر فلسطینی در واکنش به اهانت ها و محدودیت های اعمال شده از سوی اداره امور زندان ها، یک زندانبان صهیونیست را در زندان «نفحه» با سلاح سرد زخمی کرد.

لازم به ذکر است که حمله با سلاح سرد یکی از شیوه های جدید مبارزاتی نیروها و جوانان انتفاضه قدس به شمار می رود. انتفاضه قدس ابتدای ماه اکتبر ۲۰۱۵ در پی هتک حرمت مکرر صهیونیست ها به مسجدالاقصی آغاز شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل