بازدید 3074

جنجال ویدئوچک در بزرگترین بازی والیبال ایران

اواسط بازی ناظر خطاب به مربی پیکان گفت که آقای درخشنده (رییس سازمان لیگ) می گوید «ویدئوچک نداریم!» که این صحبت او با پاسخ تند پیمان اکبری رو به رو شد.
کد خبر: ۶۶۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 02 February 2017
در حالیکه گفته می شد بازی بانک سرمایه و پیکان با ویدئوچک مدیریت خواهد شد، این موضوع در اواسط بازی لغو شد تا جنجال بزرگی به وجود آید!

به گزارش تابناک ورزشی، بازی جنجالی دو تیم والیبال بانک سرمایه و پیکان این بار حاشیه جدیدی داشت. قبل از آغاز بازی بنا شد تا بازی با ویدئوچک مدیریت شود اما بعد از اولین درخواست این تکنولوژی ایرادات بسیاری را به خود دید. تصاویر سیاه و سفید پخش می شد و تصاویر بسیاری کنترل نمی شد که رفته رفته همین مساله به جای کمک داوری موجب جنجال های زیادی شد.

در اواسط بازی ناظر خطاب به مربی پیکان گفت که آقای درخشنده (رییس سازمان لیگ) می گوید «ویدئوچک نداریم!» که این صحبت او با پاسخ تند پیمان اکبری رو به رو شد. با علم بر تمام مشکلات موجود مربیان دو تیم مدام درخواست ویدئوچک می کردند تا بازی بیش از اندازه و خارج از حوصله تماشاگران متوقف شود.
 
پایان ست سوم هم اعتراض بازیکنان سرمایه به اوج خود رسید و اصرار به درخواست ویدئو چکی که وجود نداشت، داشتند. اعتراضات به اوج رسید تا اینکه از بیرون عوامل به داخل زمین آمدند تا آرامش برقرار شود.

جنجال ویدئوچک در بزرگترین بازی والیبال ایران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار