بازدید 3620
بازتاب

تاج:باید تغییراتی درقرارداد کی‌روش ایجاد کنیم

برخی موارد در قرارداد کی‌روش است که ما اگر بخواهیم الان قرارداد را منعکس کنیم {منعقد کنیم} باید تغییراتی ایجاد کنیم اما در حال حاضر نمی‌خواهم بیش از این در این باره صحبت کنم و باید به قرارداد فعلی توجه کنیم.
کد خبر: ۶۶۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 01 February 2017
رئیس فدراسیون فوتبال در تازه ترین موضعش درباره قرارداد سرمربی تیم ملی گفت: برخی موارد در قرارداد کی‌روش است که ما اگر بخواهیم الان قرارداد را منعقد کنیم باید تغییراتی ایجاد کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج در گفت‌وگو با شبکه سه سیما و در پاسخ به پرسش بیژن ذوالفقارنسب درباره بندهای قرارداد کی‌روش خاطرنشان کرد: برخی موارد در قرارداد کی‌روش است که ما اگر بخواهیم الان قرارداد را منعکس کنیم {منعقد کنیم} باید تغییراتی ایجاد کنیم اما در حال حاضر نمی‌خواهم بیش از این در این باره صحبت کنم و باید به قراداد فعلی توجه کنیم.

در خصوص علت تغییر ساعت دیدار دو تیم ماشین‌سازی تبریز و استقلال گفت: شورای تامین شهر تبریز به دلیل سهولت در جابه‌جایی این تصمیم را گرفته و تغییر ساعت پیشنهاد هیچ باشگاهی نبوده است.

وی در خصوص صحبت‌های روز گذشته کارلوس کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش دیگر نه بیانیه داده و نه مصاحبه‌ای علیه کسی کرده است. بیانیه‌های کی‌روش عکس العمل بود و ما کاری کردیم او ادامه ندهد. او انتظار دارد برنامه‌ای که تصویب می‌شود کاملا اجرا شود و اگر باشگاه‌ها آن را در ابتدای فصل تایید می‌کنند دیگر مربیان‌شان اعتراض نکنند و اگر هم اعتراضی دارند طبق آیین‌نامه سازمان لیگ باید آن را مکتوب ارائه دهند و سازمان لیگ هم مکلف است تا یک هفته بعد از دریافت نامه جواب باشگاه را بدهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش می‌خواهد دستیاران ایرانی خودش را کنار بگذارد، گفت: کی‌روش می‌گوید اگر قرار است مانند فیفا دی عمل کنیم، باید 4 روز قبل از بازی با قطر لژیونرها را در اختیار داشته باشیم و در این صورت نیازی به همه دستیاران ایرانی نیست. ضمن اینکه در قرارداد کی‌روش چیز مشخصی درباره دستیاران او وجود ندارد. او گفته برخی از دستیارانش را با این شرایط نمی‌خواهد. طبق این برنامه ما فقط می‌توانیم دو روز تمرین کنیم اما باید این را در نظر بگیریم که اگر این راه را انتخاب کنیم راه خطرناکی پیش روی ما است و ممکن است نتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. راه دوم هم این است که طبق برنامه قبلی پیش برویم و در آن صورت همه چیز به روال گذشته بازخواهد گشت. ما تلاش می‌کنیم همین روش را در پیش بگیریم. ما اگر به جام جهانی نرویم خاک مرده‌ای روی فوتبال ایران به مدت 4 سال ریخته می‌شود.

تاج درباره اینکه فدراسیون فوتبال با کی‌روش مماشات می‌کند، یادآور شد: 6-5 سال  است که با سرمربی تیم ملی برنامه‌‌هایی را اجرا می‌کنیم. کی‌روش بیانیه‌هایی داده اما روز گذشته مصاحبه خوبی کرد و از صلح حرف بزنیم. او انتظار دارد وقتی برنامه‌ای تصویب می‌شود، همان هم اجرا شود نه اینکه به آن اعتراضی صورت گیرد. باید این مشکلات را تا حد امکان کم کنیم. باشگاه‌ها اگر اعتراضی دارند باید مکتوب و از طریق باشگاه اعلام کنند.

تاج در خصوص جلسه‌اش با مدیرعامل پرسپولیس و تراکتورسازی تصریح کرد: با طاهری و آجورلو جلسه‌ای داشتیم و قرار شد که دیگر این دو باشگاه هیچ بیانیه‌ای ندهند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل