بازدید 6396
عضو مؤسس جبهه مردمی در گفت‌وگو با «تابناک» خبر داد؛

نحوه و زمان معرفی کاندیدای نهایی جبهه/ برای شوراها هم برنامه داریم

مطالعات و بررسی‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب در راستای معرفی نامزد نهایی خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری رو به پایان است و امیدواریم در روزهای آتی، بتوانیم گزینه نهایی خود را برای حضور در انتخابات معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۶۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 02 February 2017
عضو مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب ابراز امیدواری کرد: طی روزهای آینده، این جبهه نامزد نهایی خود را برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کند.

«حمیدرضا حاج‌بابایی» در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» درباره فعالیت جریانات سیاسی در آستانه انتخابات سال 96 اظهارکرد: بدون شک، انتخابات به خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از عرصه‌های خودنمایی و فعالیت جریانات سیاسی است که باید به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

وی افزود: جریانات سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در اوضاع کنونی برنامه های خود را برای حضور در انتخابات به شکل‌های مختلف شروع کرده اند که در مجموعه اصولگرایی نیز شاهدیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب با رویکردی انقلابی وارد عمل شده است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: امیدواریم با رویکرد و برنامه‌ریزی که در جبهه مردمی نیروهای انقلاب در بحث انسجام و وحدت میان اصولگرایان صورت گرفته است بتوانیم در انتخابات پیش رو به بهترین شکل ممکن اقدام کنیم.

حاج‌بابایی اظهار کرد: در اوضاع کنونی ایجاد وحدت و انسجام و در نهایت معرفی یک نامزد مشخص هدف اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است تا بتواند در انتخابات پیش رو موفقیت لازم را کسب کند.

وی با بیان اینکه ما تمامی اقدامات لازم را برای حضور موفقیت آمیز در انتخابات سال 96 را انجام داده‌ایم، گفت: مطالعات و بررسی‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب در راستای معرفی نامزد نهایی خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری رو به پایان است و امیدواریم در روزهای آتی بتوانیم گزینه نهایی خود را برای حضور در انتخابات معرفی کنیم.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب تأکید کرد: جبهه مردمی انقلاب همچنین اقدامات لازم را برای حضور پرشور در انتخابات شوراها انجام داده و بنا دارد در این عرصه نیز با دقت و برنامه‌ریزی کامل وارد عمل شود.

حاج‌بابایی تصریح کرد: بدون شک، ضرورت ایجاد وحدت میان جریانات اصولگرا در شرایط فعلی امری بسیار با اهمیت است که همه مجموعه‌های اصولگرا باید براساس آن اقدامات لازم را انجام دهند و در نهایت با معرفی یک فرد به عنوان گزینه نهایی خود در انتخابات سال 96 مشارکت کرده و شانس پیروزی خود را بالا ببرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها