بازدید 2930

نمود جنون آمریکایی در طرح کنگره برای حمله نظامی به ایران

عضو کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است آمریکایی‌ها نمی‌توانند بدون درنظر گرفتن چارچوب‌های بین‌المللی اقدام به حمله پیش‌دستانه به کشوری با اتهام‌های واهی کنند.
کد خبر: ۶۶۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 01 February 2017
امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ر واکنش به ارائه طرحی به کنگره آمریکا مبنی بر اعطای اجازه تام به رئیس جمهور این کشور جهت حمله نظامی به ایران درصورت احساس خطر از جانب سلاح‌های هسته‌ای بدون نظارت این کنگره، گفت: قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی در منطقه، موفقیت های کشورمان و بیداری اسلامی که باعث ریشه کن شدن استعمار در خارورمیانه بوده، آمریکایی ها را دچار جنون کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آمریکایی ها امروز به جایی رسیده اند که حرف های منطقی نمی زنند و در حالی دم از قانونی کردن حمله نظامی به ایران می زنند که عرصه بین الملل دارای سازمان ها و چارچوب های قانونی است و نمی توان آن را مانند باغ وحش اداره کرد.

وی افزود: اخیرا آمریکا در اقدامی مشترک با انگلیس و فرانسه قصد شبیه سازی حمله نظامی به ایران در آب های آزاد خلیج فارس را داشته که همین اقدامات نیز به علت خوفی است که به آنها از جانب جمهوری اسلامی دست داده است.

خجسته ادامه داد: این اقدامات در حالی صورت می گیرد که اگر جمهوری اسلامی اقدام به برگزاری چنین رزمایشی می کرد تمام دستگاه های رسانه ای آنها فعال می شد تا موجی را علیه کشورمان فعال کند که ایران قصد جنگ افروزی در دنیا را دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت کنگره آمریکا به طرح ضد ایرانی موسوم به H.J.RES.10 که اجازه حمله پیش دستانه آمریکا به کشورمان بدون کسب اجازه از کنگره ایالات متحده را بدهد، رأی نخواهد داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر