بازدید 1869
بنیادی عنوان کرد:

جریان‌های سیاسی از حربه تخریب‌های نخ‌نما و گفتمان‌های منفی استفاده نکنند

یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد که در مقطع فعلی مسئولین و جناح‌های سیاسی باید با اجماع و تفاهم به سمت آشتی ملی حرکت کرده و تمامی تلاش‌ها را در جهت پیشرفت کشور و رفع مشکلات قرار دهند.
کد خبر: ۶۶۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 01 February 2017

به گزارش ایسنا، بهروز بنیادی اظهار کرد: اینکه بعضا صحبت‌هایی از برخی سیاسیون از جناح‌های مختلف شنیده می‌شود که بن‌مایه آن تخریب یکدیگر است، نشانه خوبی نیست و متضاد با اصول فرهنگی کشور است. انتظار می‌رود در شرایطی که کشور با تهاجمات و تحرکات بسیاری از سوی برخی از کشورها مواجه است، مسئولان برای حل مشکلات اجماع داشته باشند و وقتشان را صرف بازی‌های سیاسی نکنند.

وی یادآور شد: شرایط منطقه همچون اتفاقات در سوریه، آسیای میانه و حتی حضور در انگلیس در شورای همکاری خلیج فارس همه نشان دهنده به صدا در آمدن زنگ خطر است. این شرایط موید آن است که باید مسئولان و جناح‌های سیاسی با تمرکز بر اشتراکات یکدیگر به سمت آشتی ملی حرکت کرده و اهتمام خاصی برای پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی داشته باشند. البته نقش رهبری با رهنمودهای راهگشایشان در دست یافتن به این اتحاد و تفاهم بی بدیل است که امیدواریم همه گروه‌های سیاسی به این موضوع تمکین کنند.

بنیادی در عین حال با اشاره به نقش مردم در رصد تحولات سیاسی گفت: جریان‌های سیاسی باید بدانند که مردم تمامی اختلافات و اظهار نظرهای آنان را می‌شنوند و به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کنند، پس دیگر این تخریب‌های نخ‌نما و گفتمان‌های منفی جلوه‌ای ندارد. بهتر است احزاب و جریان‌های سیاسی دیگر از این حربه استفاده نکنند چون نتیجه آن عقب ماندن از ملت و جامعه با شعور ایران است.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر