بازدید 10379
۱
قاتل فراری را شناسایی کنید

قتل پایان درگیری با اراذل محله خراسان +عکس

کد خبر: ۶۶۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 01 February 2017
پلیس آگاهی از مردم خواست اراذل و اوباش محله خراسان که خرداد ماه امسال جوانی را به قتل رسانده و متواری شده بود را شناسایی کنند.

به گزارش جام جم، ساعت 01:15 اول خرداد امسال وقوع یک فقره نزاع و درگیری در محدوده میدان خراسان به کلانتری 114 غیاثی اعلام شد.

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی به نام یاسر 32 ساله بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به صورت، گردن، سینه، کتف و ... به قتل رسیده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتول با یکی از اراذل و اوباش منطقه ی خراسان به نام یوسف 40 ساله به قتل رسیده است. بررسی سوابق متهم نشان داد که او یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه درگیری، قدرت نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی است که بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد که قاتل و مقتول چند روز پیش از وقوع جنایت نیز ، در چندین نوبت با یکدیگر درگیری لفظی داشته و پس از آن بارها برای همدیگر رجزخوانی داشته اند.

در ادامه و با شناسایی تعدادی از شاهدان صحنه جنایت مشخص شد که در زمان درگیری منجر به جنایت ، مقتول هیچگونه سلاح سردی همراه خود نداشته و حتی به قاتل عنوان داشته که قصد درگیری ندارد اما قاتل علیرغم این موضوع با سلاح سرد به او حمله ور شده و او را به صورت وحشیانه و با وارد کردن ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده، محل سکونت متهم پرونده در منطقه تهرانپارس شناسایی، در مراجعه کارآگاهان به این محل مشخص شد که یوسف بلافاصله پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام داشت:در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به متواری بودن متهم و به جهت دستگیری این مجرم سابقه دار و خطرناک، دستور انتشار بدون پوشش تصویر وی از سوی محمد مهدی مرشدلو بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی صادر شده است لذا از شهروندان که موفق به شناسایی تصویر این قاتل فراری شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد وی دارند ، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های 51055429 و 51055510 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اگرسابقه دار بوده چرا تیربارانش نکردید حالا اوبا خیال راحت فرارکرده وحتما به داعش پیوسته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان