بازدید 2156
حشمتیان خبر داد؛

کاندیدای جبهه مستقلین و اعتدالگرایان تا پایان اسفند مشخص می‌شود

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: در آخرین جلسه تعداد کاندیداهای نهایی ما به 5 نفر رسید و حداکثر تا اسفند ماه کاندیدای نهایی معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 01 February 2017
قدرت‌علی حشمتیان ؛ پیرامون برنامه‌ انتخاباتی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان اظهار داشت: برگزاری جلسات و کمیته‌های این جبهه از انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد و برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96، جلساتی تشکیل شده است. 
 
وی ادامه داد: ما تاکنون تعدادی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را شناسایی و تا پایان دهه مبارک فجر کاندیداهای مورد نظر خود را معرفی خواهیم کرد. 
 
حشمتیان با تاکید بر نظرات متفاوت اعضا در مورد انتخاب کاندیدا گفت: این جبهه حداکثر تا پایان اسفند ماه کاندیدای نهایی ریاست جمهوری خود را معرفی می‌کند، همچنین جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در انتخابات شورای شهر نیز کاندیداهایی خواهد داشت. 
 
رئیس کل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان خاطر نشان کرد: در مرحله اول 26 کاندیدا در سطح کشور شناسایی شده و در مرحله بعد این تعداد به 16 کاندیدا کاهش یافت و در آخرین جلسه تعداد کاندیداهای نهایی به 5 نفر رسید که در بین آنها روحانی نیز حضور دارد و حداکثر تا اسفند ماه کاندیدای نهایی معرفی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار