بازدید 3905

دمای هوای «دیزین» به منفی ۱۳ درجه رسید

اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به ورود سامانه بارشی جدید برای آسمان استان بارش برف و باران و کاهش محسوس دمای هوا را پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۶۶۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 01 February 2017
اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به ورود سامانه بارشی جدید برای آسمان استان بارش برف و باران و کاهش محسوس دمای هوا را پیش‌بینی کرد.
 
به گزارش مهر، منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور که البرز را تحت تأثیر قرار خواهد داد از امروز شاهد بارش باران، برف، وزش باد، کاهش محسوس دما و رعدوبرق خواهیم بود.

بارش برف در شهرستان های البرز


وی در ادامه با اشاره به اینکه بارش‌ها امروز در استان به‌صورت برف خواهد بود، وضعیت هوای امروز شهرستان کرج را نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران اعلام کرد.

رحمانیان کمینه دمای هوای امروز شهرستان کرج را منفی یک درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای هوای کرج ۸ درجه سانتی‌گراد است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز به وضعیت جوی شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: برای همه شهرستان‌ها آسمانی ابری همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌کنیم.

اعلام وضعیت جوی محور چالوس


وی کمینه دمای هوای امروز شهرستان طالقان را منفی ۷ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: کیفیت هوای شهرهای هشتگرد و نظرآباد برای گروه‌های حساس ناسالم است.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز وضعیت هوای منطقه دیزین را برفی همراه با مه آلودگی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دمای هوا در این منطقه منفی ۱۳ درجه سانتی‌گراد است.

وی به وضعیت جوی محور کوهستانی چالوس اشاره کرد و گفت: آسمان در این محور ابری همراه با بارش برف و مه آلودگی همراه خواهد بود در حال حاضر ماکزیمم سرعت باد ۳۴ کیلومتر بر ساعت است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر