بازدید 3152
گزارش

شمارش معکوس فیبا برای بازی دختران بسکتبالیست ایران با روسری

پس از پایان یافتن مهلت دو ساله، فیبا در تازه‌ترین تصمیم اعلام کرده که طبق گزارش‌های ارسال‌شده از تاثیر 2 سال طرح آزمایشی‌اش، تصمیم گرفته قوانین خود را برای پوشش سر بانوان بسکتبالیست تغییر دهد و از کمیته فنی درخواست کرده تا پیشنهادهای را برای استفاده از پوشش سر ارائه دهد، به نحوی که سلامت ورزشکاران حفظ شود.
کد خبر: ۶۶۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 31 January 2017
فدراسیون جهانی بسکتبال در تازه‌ترین تصمیم خود اجازه داده تا قانون پوشش سر بانوان بسکتبالیست تغییر کند.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون جهانی بسکتبال از سال 2014 یک مهلت دو ساله را به کشورهای مسلمان داده بود تا نظر فیبا را برای گرفتن مجوز قطعی حجاب برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جلب کنند. اکنون و پس از پایان یافتن مهلت دو ساله، فیبا در تازه‌ترین تصمیم اعلام کرده که طبق گزارش‌های ارسال‌شده از تاثیر 2 سال طرح آزمایشی‌اش، تصمیم گرفته قوانین خود را برای پوشش سر بانوان بسکتبالیست تغییر دهد و از کمیته فنی درخواست کرده تا پیشنهادهای را برای استفاده از پوشش سر ارائه دهد، به نحوی که سلامت ورزشکاران حفظ شود.

کمیته فنی باید تا ماه می (اردیبهشت 96) پیشنهاد خود را به فیبا اعلام کند.

قوانین گذشته فیبا اینگونه بود که بانوان نمی‌توانستند از پوشش سر در مسابقات رسمی استفاده کنند. اکنون با این تصمیم فیبا، بانوان بسکتبالیست ایرانی یک گام دیگر به حضور در رقابت‌های رسمی با حجاب اسلامی نزدیک‌تر می‌شوند.

شمارش معکوس فیبا برای بازی دختران بسکتبالیست ایران با روسری
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار