بازدید 2788

کری کاپیتان بسکتبال لبنان برای فینال با ایرانی ها

ما اگرچه تمرین کافی نداشتیم ولی برای رویارویی با ایران آماده هستیم و روحیه بالایی داریم. ما 2 بازی اول خود را به راحتی بردیم و تا حدی به نقاط ضعف خود برای بازی با ایران پی بردیم.
کد خبر: ۶۶۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 31 January 2017
کاپیتان سرشناس تیم بسکتبال لبنان گفت: ما برای خوشحالی هواداران تیم ملی لبنان می‌خواهیم ایران را شکست دهیم و قهرمان غرب آسیا شویم.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی بسکتبال ایران پس از کسب 2 پیروزی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا از ساعت 18:30 امروز به مصاف تیم ملی لبنان رفته است. این مسابقه می‌تواند تعیین کننده قهرمان مسابقات باشد.

کری کاپیتان بسکتبال لبنان برای فینال با ایرانی ها

فادی الخطیب، بازیکن کهنه کار تیم ملی لبنان در مورد این بازی گفت: ما اگرچه تمرین کافی نداشتیم ولی برای رویارویی با ایران آماده هستیم و روحیه بالایی داریم. ما 2 بازی اول خود را به راحتی بردیم و تا حدی به نقاط ضعف خود برای بازی با ایران پی بردیم.

او ادامه داد: ما روی حمایت تماشاگران خود در این بازی حساب می‌کنیم چون آنها به ما انگیزه می‌دهند. ما برای خوشحالی آنها می‌خواهیم ایران را شکست دهیم و قهرمان غرب آسیا شویم.

لبنان با توجه به میزانی آسیا کاپ 2017 به این مسابقات راه پیدا کرده و نیازی نیست جزو 4 تیم برتر غرب آسیا قرار بگیرد. ایران نیز تا کنون با کسب 6 عنوان قهرمانی غرب آسیا، رکورددار است.

خطیب می‌گوید: ایران مثل همیشه رقیبی قدرتمند است. ما به اردن نیامدیم تا جواز صعود به آسیا کاپ را کسب کنیم ولی هدف ما قهرمانی در غرب آسیاست. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی