بازدید 2804
۱

تهدیدجابرعلیه استقلال: پول ندهید نمی آیم!

انصاری خانه‌ای را در غرب تهران خریداری کرد و برای پرداخت بخشی از پول آن مجبور به کشیدن چک شد. چک‌هایی که موعد آن گذشته و فروشنده، منزل یا پولش را می‌‌خواهد.
کد خبر: ۶۶۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 31 January 2017
چرا جابر انصاری در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند؟! این پرسشی است که درباره هافبک- مهاجم استقلال مطرح می‌شود و هنوز پاسخ درستی به آن داده نشده است. از یک سو گفته می‌شود انصاری مصدوم است و از سوی دیگر اخباری از اردوگاه آبی‌پوشان به بیرون درز پیدا کرده که حکایت از قهر او دارد!

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از روزنامه خبرورزشی، ماجرای قهر انصاری به مطالبات مالی او برمی‌گردد، انصاری چند هفته پیش به مربیان استقلال اعلام کرد از مشکلات مالی رنج می‌برد و باید هر طور شده پول بگیرد، مربیان این تیم قول به انصاری می‌دهند به زودی نه تنها او بلکه همه بازیکنان پولدار می‌شوند. 10 روز بعد پیگیری‌های انصاری بی‌نتیجه می‌ماند و او مجبور می‌شود مدیران استقلال را در جریان بگذارد، باز هم انتظار انصاری بی‌نتیجه می‌ماند و او چاره‌ای جز درخواست رضایتنامه برایش باقی نمی‌ماند!

تهدیدجابرعلیه استقلال: پول ندهید نمی آیم!

پاسخ استقلالی‌ها به این درخواست منفی است و آنها برای چندمین بار قول می‌دهند طلبش را واریز می‌کنند اما باز هم بدقولی‌های باشگاه استقلال ادامه‌دار است و این بار انصاری از حضور در تمرینات خودداری می‌کند! هر چند از سوی استقلالی‌ها دلیل غیبت‌های انصاری آسیب‌دیدگی اعلام می‌شود اما شایعه قهر او جدی‌تر از همیشه مطرح است. ماجرای نارضایتی انصاری از مسئولان استقلال به چند ماه پیش برمی‌گردد، او خانه‌ای را در غرب تهران خریداری کرد و برای پرداخت بخشی از پول آن مجبور به کشیدن چک شد.چک‌هایی که موعد آن گذشته و فروشنده، منزل یا پولش را می‌‌خواهد. 

انصاری که تحت فشار زیادی قرار گرفته به تمامی مسئولان استقلال موضوع را اطلاع می‌دهد، او حتی به یکی از مدیران ارشد تیمش می‌گوید: من برای خرید این خانه دردسرهای زیادی کشیدم، حالا نتوانستم پولش را بدهم و فروشنده پول می‌خواهد، اگر پول ندهم باید با غرامت، خانه را برگردانم. حسابی نیز آبرویم رفته است. عدم شرکت در تمرین راهکار پایانی این بازیکن ناراضی است و به نظر می‌رسد تا زمانی که انصاری پولش را نگیرد حاضر به شرکت در تمرینات نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همون بهتر که نیای
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر