بازدید 6762
۸

ماجرای ضرب و شتم معلم دبستان در خوزستان

کد خبر: ۶۶۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷ 31 January 2017
رئیس آموزش و پرورش شاوور با اشاره به ضرب و شتم یک معلم در یکی از مدارس این شهر در هفته گذشته، از پیگیری این حادثه از طریق دستگاه قضایی خبر داد و گفت: هرگونه شایعه درباره تعطیلی مدرسه یا سقط جنین و شکستگی پا برای این معلم را تکذیب می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سیدجلال نژادفاضل اظهار کرد: دوشنبه چهارم بهمن‌ماه، مادر یکی از دانش‌آموزان دبستان هاجر در روستای سیدعباس به علت بی‌انضباطی فرزند خود به مدرسه احضار می‌شود اما زمانی که دانش‌آموز در دفتر مدرسه حضور داشت، وارد کلاس شده و معلم را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

وی افزود: با این اتفاق معلم بیهوش و به اورژانس بیمارستان منتقل شد و به دلیل افت فشار تا عصر همان روز در بیمارستان بستری بود؛ در حال حاضر وضعیت سلامتی این معلم، مناسب است و آموزش و پرورش هرگونه خبر و شایعه درباره سقط جنین، شکستگی پا و ... درباره این معلم و تعطیلی مدرسه را تکذیب می‌کند. دبستان هاجر حتی یک روز نیز تعطیل نشده است.

رئیس آموزش و پرورش شاوور گفت: آموزش و پرورش از این فرد شکایت کرده است و احضاریه نیز چهارشنبه گذشته برای وی ارسال شد؛ در حال حاضر آموزش پرورش از طریق دستگاه قضایی این حادثه را پیگیری می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
از کوزه همان برون تراود که در اوست -این معلم اگر رضایت بدهد بی عرضه است
دلیل حمله این مادر به خانم معلم چی بوده ؟
شخصیت معلمین شکسته شده. من با مدرک دکتری نمی توانم مخارج زندگی 4نفره را تامین کنم. بعد ...
عجب مادر شارلاتانی
ببین کار ما به کجا رسیده است. ما ایرانیها یا از این ور بام می افتیم یا از آن ور. نه به بچه های دهه شصتی که تا حد مرگ در مدارس کتک میخوردند و بعد که به خانه باز میگشتند نیز یک کتک مفصل از پدر و مادر میخوردند. نه به این بچه های امروزه که اگر معلم بهشان بگوید بالای چشمت ابروست، به مدرسه میریزند و معلم را کتک میزنند. وای بر فردای جامعه ما که این کودکانی که طلبکار و بی مسئولیت بار آمده اند به مناصب مدیریتی برسند.
احتمالا این نتیجه افراط و تفریط است. گاهی آن قدر از حقوق دانش آموزان دم می زنند که معلم جرات نمی کند به دانش آموز نگاه چپ کند و متولی دانش آموز به خود حق می دهد که معلم محترمی را مورد ضرب و شتم قرار دهد.
کجایند قلم فرسایان مدافع حقوق دانش آموزان؟؟؟
گاهی پشت به زین و گاهی زین به پشت بیشتر مواقع معلمین میزنند و گاهی دانش اموز باید سایر دانش اموزان هم یاد بگیرن چون تنبیه ممنوع بوده است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل