بازدید 3565

موگرینی: به میزبانی از پناهجویان ادامه می‌دهیم

کد خبر: ۶۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰ 31 January 2017
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دوشنبه شب با انتشار پیامی در «توییتر» تاکید کرد: اتحادیه اروپا به میزبانی از پناهجویان ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، موگرینی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: زمانی که دیوارها به کنار می روند و پل ها ساخته می شود، جشن می گیریم.
 
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد: حمایت از پناهجویان هویت ماست.
 
اظهارات این مقام بلندپایه اروپا در حالی است که تصمیم اخیر ضد مهاجرتی ترامپ، اعتراض های گسترده ای به همراه داشته و باعث سرگردانی مسافران به مقصد آمریکا شده است.
 
این در حالی است که اجرایی شدن این دستور، موجی از مخالفت های داخلی و بین المللی را به همراه داشته است.
 
بر اساس فرمان اجرایی رئیس جمهوری آمریکا، شهروندان کشورهای ایران، عراق، سودان، سومالی، لیبی، سوریه و یمن سه ماه اجازه ورود به آمریکا را نخواهند داشت.
 
بر اساس گزارش های منتشره، بر اساس فرمان اجرایی جدید ترامپ، صدور روادید به طور موقت برای شهروندان این 7 کشور در سفارتخانه های آمریکا ممنوع خواهد بود.
 
ترامپ پیشتر اعلام کرده بود که در 100 روز اول ریاست جمهوری خود، فرایند اخراج «بیش از دو میلیون مهاجر غیرقانونی» را که مرتکب خلاف شده اند، از خاک ایالات متحده آغاز خواهد کرد و خواستار حکم زندان حداقل دو ساله برای کسانی که اخراج شده اند، اما برای ورود مجدد به آمریکا تلاش کرده اند، شده بود.
 
اخراج مهاجران غیرقانونی و وضع ممنوعیت های شدید بر مهاجرت به آمریکا، از جمله مهمترین وعده های انتخاباتی دونالد ترامپ از زمان آغاز فعالیت های انتخاباتی او بوده اند.
 
لغو مجوزهای سفر توریستی بدون روادید میان آمریکا و کشورهایی که در بازگرداندن مهاجران غیرقانونی خود همکاری نکنند، از دیگر برنامه های اعلام شده ترامپ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار