بازدید 2912

تغییر مجدد زمان دادگاه شیخ عیسی

دادستانی عمومی بحرین تاریخ محاکمه «نهایی» رهبر شیعیان این کشور را از ۱۲ فوریه به ۲۷ فوریه (۹ اسفند) منتقل کرد.
کد خبر: ۶۶۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 31 January 2017
دادستانی عمومی بحرین تاریخ محاکمه «نهایی» رهبر شیعیان این کشور را از ۱۲ فوریه به ۲۷ فوریه (۹ اسفند) منتقل کرد.

به گزارش مرآه البحرین، رژیم آل خلیفه موعد دادگاه آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را باز هم تغییر داد.

دادگاه وابسته به آل خلیفه پیشتر زمان دادگاه آیت الله عیسی قاسم را از امروز ۳۰ ژانویه به ۱۲ فوریه(۲۴ بهمن) منتقل کرده بود اما بنا به درخواست دادستان عمومی بحرین این دادگاه را به ۲۷ فوریه (۹ اسفند) موکول کرد.

در همین راستا، «هارون الزیانی» از مسئولان دادستانی بحرین اعلام کرد که دادگاه شیخ عیسی به اتهام پولشویی و جمع آوری خمس ها و وجوهات مردم بدون کسب مجوز از آل خلیفه در روز ۲۷ فوریه برای آخرین بار برگزار خواهد شد.

یکشنبه شب در بحرین تظاهرات گسترده ای در حمایت از شیخ عیسی برگزار شد. در همین رابطه شیخ «حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین اعلام کرد: طی شب گذشته ۱۵۰ هزار بحرینی در ۴۸ منطقه به منظور اعلام حمایت از شیخ عیسی قاسم، تظاهرات کردند. مردم بحرین در حماسه‌ای ملی با برگزاری تظاهرات در ده‌ها منطقه از کشور، خشم و انزجار خود از اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه علیه انقلابیون را محکوم کردند.

گفتنی است، پیشتر شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم تاکید کرده بود که طبق اطلاعات ما، وزیر دادگستری بحرین با گروهی دیدار و خطاب به آنها عنوان کرده که «در صورت کامل شدن اسناد، روز دوشنبه حکم شیخ عیسی قاسم را اعلام خواهیم کرد». این موضوع بدین معنا است که رژیم آل خلیفه بلاشک برای اخراج شیخ عیسی قاسم از بحرین برنامه ریزی کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار